Ver la versión completa : El que fa s'avorriment....
Joan A. Gomila
05/01/2014, 11:45
Hola a tots!!!
Esper que s'any nou hagi començat la mar de bé per tots voltros.
Un dia de pluja que estava avorrit m'en vaig anar davall ses voltes a fer unes quantes fotos de gent que passava per allà.
Com que no vaig treure res prou digne ni semblant a sa idea que duia en ment, quan vaig ser a casa em vaig posar a jugar amb una de ses fotos, retallant, aplicant textures....
Sa foto és en b/n per que era sa idea inicial que duia per aquestes fotos.
Bé aquest és el resultat:
1146
Dades exif:ISO 640, f/7.1, velocitat 1/250. Objectiu Sigma 17-70 a 17 mm (tot i que vaig retallar sa foto per a millorar sa composició).
Carlos Silvestre
05/01/2014, 16:46
Me gusta el contraste general de la foto. Las texturas le dan un "toque artístico" aunque creo que son demasiado intensas en la zona donde se encuentran los personajes.
Jaume Franch
05/01/2014, 18:36
Sabes que no me gusta opinar sobre fotos en B/N pero en esta me mojo (nunca mejor dicho): De acuerdo con lo comentado por nuestro co, Carlos , quizás has forzado demasiado el "dramatismo". Sugiero que, al menos, "salves" a los personajes.
Podria ser Fotofindera...
Raul Sintes
05/01/2014, 19:12
M'agrada el dramatisme de la foto, té molta força i crec que està molt ben resolta.
Coincideixo amb les apreciacions d'en Carlos i en Jaume. I afegeixo, si poguessis treure-li una mica més de detall a la porta sota el porxo, ja seria l'hòstia. :)
Joan A. Gomila
09/01/2014, 09:05
De moment em sap greu dir-vos que com que en un principi ho vaig fer només per passar s'estona i no creia que sa imatge tingues tan bones crítiques per part vostra no em vaig guardar es psd de quan hi vaig aplicar la textura, així que gairebé hauré de fer sa feina tota de nou... En quan tengui un moment per fer-ho ho intentaré de nou a veure a quin resultat puc arribar...
Pepe Peñafiel
09/01/2014, 20:04
Pues querido Joan Toni si sigues los consejos ( el del porche me parece muy interesante) puede mejorar de manera increíble.
Felicidades por tu inquietud en buscar posibilidades.
Joan A. Gomila
12/01/2014, 13:09
Com ja vaig comentar no havia guardat es psd d'aquesta foto així que he hagut de fer tota sa feina de nou i m'ha estat impossible arribar al mateix lloc on havia arribat abans. Així que el que he fet ha estat una altra versió una mica diferent en quan a sa textura.
Aquí és on he arribat:
1187
Bep Taltavull
12/01/2014, 21:31
Crec que t'has superat amb aquesta segona versió, has guanyat amb contrastos i veig aquesta textura més adient que l'anterior.
Molt be :very_drunk:
Jaume Franch
13/01/2014, 00:14
La trobogenial, Joan A.
Tu no?
Joan A. Gomila
13/01/2014, 08:22
Sa veritat és que darrerament només tenc ocasió de treballar ses fotos des d'un portatil i ja sabeu que difícil és trobar sa inclinació correcta de sa pantalla :mad:.
Ara he entrat just un moment des de l'ordinador del treball i tot i tenir una pantalla senzilla la veig molt més contrastada i amb molta més força del que jo la veia al meu monitor. Personalment si que m'agrada, Jaume, però crec que no està bé que ho digui jo. Que ho diguis tu, essent una foto en blanc i negre m'omple de goig :cool:
Carlos Silvestre
13/01/2014, 09:04
Muchísimo mejor así. Buen trabajo!!!!
Sí, sens dubte Joan, molt millor així. I… saps que et dic? Que tal com t'ha quedat, si fos sense la textura, també m'agradaria.
Antonia Sanchez
15/01/2014, 18:46
A mi m'agraden las dos, però em decanto més per la primera, més original i no tan "explícit" el tema de les gotes d'aigua.