Ver la versión completa : Trencada de son Fonoll
Cisco Dura
15/12/2013, 19:11
En primer lloc vull donar la benvinguda a Xec Bagur i a n’Antònia Sanchez.
Després seguint el fil que vaig penjar : Torrentera.
Sembla que el temps, aquest dies passats ens va acompanyar per poder fer alguna foto més de torrenteres. Aquesta està feta fa pocs dies.
1062
Les dades són: Iso 100 Distància Focal 114 mm Velocitat 13 seg.
Diafragma f/32 Pes 358 KB
Jaume Franch
15/12/2013, 19:50
Preciosa imatge, poc freqüent a Menorca.
La llum , composició i tema em semblen excel.lents.
Cercant pegues, només em crida l'atenció un probable sobre-enfocament (pel meu gust) i la zona cremada del primer pla.
Per a mí, Fotofindera.
Raul Sintes
15/12/2013, 22:12
Pens que si la retallessis una mica perbaix la zona cremada, la foto no perd interès i soluciones aquestasobreexposició. M'agrada molt aquesta fot.
Antoni Cladera
15/12/2013, 22:25
Tot i el que t'han dit, Cisco.... he de dir a favor teu que la llum a aquests llocs és mooolt mala de controlar, degut a la irregularitat de la seva intensitat i direcció.
Ben treballada.
Carlos Silvestre
16/12/2013, 20:51
Pues sí,esa luz es preciosa, especialmente en la zona de la orilla de enfrente. Bonita, bonita.
Pepe Peñafiel
18/12/2013, 21:23
Esa orilla de enfrente me ha llamado la atención .Preciosa.
Bien manejada la situación tan difícil por el rango dinámico.
Bep Taltavull
18/12/2013, 22:31
M'agrada la imatge Cisco, em transmet pau i serenor... la composició la trobo bastant encertada, encara que m'hi sobren elements.
Em molesta una mica aquest cremat de la part de baix però no amb excés.
No em convenç el to general de la foto.
Ben cercada.
Estic d'acord amb el que ja t'han dit alguns companys respecte la dificultat de treballar i controlar aquestes llums. És cert, enormement difícil; una missió impossible, podriem dir. Ara bé, un cop acceptat aquest fet, també hem d'acceptar que el blancs cremats (sobretot del primer pla) molesten i li treuen "mèrits" a la foto. I és aquí, davant d'aquestes dificultats, on cal ser un mateix una mica incomformista amb el resultat i buscar remeis. El remei, per exemple, que et proposa en Raül em sembla, en aquest cas, força adient.
Cisco Dura
21/12/2013, 17:33
En relació als vostres comentaris, en primer lloc vull agrair-los, sempre m’ajuden a veure i observar coses que a vegades em passen per alt.
He estat molta estona a contestar, perquè els dies feiners m’és complicat treballar-hi.
Respecta a la zona cremada del primer terme, la primera vegada que la vaig veure, no em va destorbar molt, encara que després del vostres comentaris i d’una possible solució que va aportar en Raúl i el “to general” al que fa referència en Bep, he fet algun retoc, que us sembla:
1078
I sobre tot gràcies.
BON NADAL
Joan A. Gomila
25/12/2013, 15:32
Cisco, personalment pens q sa foto ha millorat respecte a l'original q ens vas presentar. Es el q te aquest forum: sí fas cas als consells dels companys normalment ses fotos milloren. Salutacions.
Jaume Franch
25/12/2013, 21:00
Ui, què ha passat amb aquesta segona versió?.
Abans la veia be. Ara la veig raríssima.
No us passa?
Ui, què ha passat amb aquesta segona versió?.
Abans la veia be. Ara la veig raríssima.
No us passa?
Si, jo també la veig raríssima, com amb una mena de dominant vermella molt forta. Res a veure amb l'original.
Cisco Dura
26/12/2013, 19:38
Pot ser que tengui aquesta dominant vermella, per això torn a davallar-la i a veure si és veu millor ara.
1093
Jaume Franch
26/12/2013, 21:31
Ara be.
No, si aquesta mateixa foto es veia així quan la vas pujar, però a posteriori va fer un canvi (???).
Ara veurem si queda així.
Misteris.
Bep Taltavull
29/12/2013, 20:27
Aquesta última versió es la que més m'agrada :very_drunk:
Raul Sintes
30/12/2013, 17:05
Una volta retallada la part baixa, la foto a guanyat moltíssim. Per jo és perfecta ara.