PDA

Ver la versión completa : ¡Al loro!



Lafebre
21/11/2013, 12:39
Ja em perdonareu la meva ignorància sobre el tema, però la veritat és que no sé si és un lloro o no. La veritat és que tot just tornava a casa de fer unes altres fotos i, de sobte, aquest animaló es va parar a la barana del balcó. Just el temps d'agafar la càmera i fer-li tres fotos i va emprendre de nou el vol i va desaparèixer. No volia perdre temps, així que només vaig fixar el diafragme a f/2,8. La ISO era la que duia a càmera en aquell moment i la velocitat és la que va sortir.

ISO 1000
Nikkor 80-200 a 145 mm, f/2,8
1/2000 sec.
504 KB

997

Jaume Franch
21/11/2013, 13:19
... Que no estamos tan mal!!!
jajajaa
No podem parlar de futbol. Quina llàstima. jajajaa!

En questa situació tant "pim-pam" ens hi hem trobat tothom, no?
Per cert, si tinc temps en pujaré una de similar, d'un pollet de Merla, al balcó de casa, fa poc.

Raul Sintes
21/11/2013, 20:13
Bona foto Vicents. Es una cotorreta de pit gris, coneguda també com cotorra argentina o cotorra monje, el seu nóm cientific és Myiopsitta monachus.

Carlos Silvestre
22/11/2013, 17:24
Raúl vamos a borrarnos de este foro de incultos. Mira que no saber que se trataba de una Myiopsitta...¡ y Monachus nada menos!. Es que hay gente que va por la vida sin saber estas cosas elementales y luego pasa lo que pasa.
Ah, bien hecho Viçens. ¿Es de estas que pueblan ahora nuestras ciudades y que están echando a los tradicionales gorriones ("Paser Domesticus")?

Raul Sintes
22/11/2013, 18:30
Raúl vamos a borrarnos de este foro de incultos. Mira que no saber que se trataba de una Myiopsitta...¡ y Monachus nada menos!. Es que hay gente que va por la vida sin saber estas cosas elementales y luego pasa lo que pasa.
Ah, bien hecho Viçens. ¿Es de estas que pueblan ahora nuestras ciudades y que están echando a los tradicionales gorriones ("Paser Domesticus")?
Eeeeeh, que en este foro no está prohibido fomentar la cultura!!! ja,ja,ja.

Jaume Franch
22/11/2013, 18:41
Carlos, Carlos, !!! ...que como exibas de esa guisa tus sapiencias te van a hacer Presidente del GOB. Dixit. :p

Lafebre
22/11/2013, 19:39
Gràcies per la teva aportació, Raül.

Ja veieu, i jo que em pensava que era un vulgar lloro, ha, ha.

Pepe Peñafiel
23/11/2013, 11:22
Muy buena Vicenç, un pistolero siempre tiene las armas preparadas.
Diiiiitas cotorras.:mad:

Carlos Silvestre
24/11/2013, 19:44
Eeeeeh, que en este foro no está prohibido fomentar la cultura!!! ja,ja,ja.

Google no falla!!!

Jaume Franch
24/11/2013, 20:34
Sí.... ahora disimula!. :)

Carlos Silvestre
25/11/2013, 08:25
Sí.... ahora disimula!. :)

Ya sabes que yo de pájaros, flores e insectos "tampoco" sé mucha cosa.