PDA

Ver la versión completa : MENORCA...(Caos resolt)

Antoni Cladera
12/10/2013, 00:06
...A mi això de " piiiiiiiiiiiiip (censured!):(... "....

MENORCA.
No en té, casi, de platges: sols té penyals altíssims;
tota ella és pedra viva, tota ella és de granit;
de tant com l'han batuda los temporals fortíssims,
ja no li queda arena per a formar son llit.

La vésseu quan l'envesten furioses les onades
i brama damunt ella el nord o bé el mestral!
Del blanc polsim de l'ona se n'alcen nuvolades
qui com espessa boira cobreixen el penyal.

Àngel Ruiz i Pablo

800

Dir només el difícil que es fa composar amb tants elements bons a l'escena i el de més enfora il·luminadíssim quan el sol va "explotar"...
salut i fotos!!

Nikon D700
nikor 16-35mm a 22mm
f/16
1,5
iso 200
Filtre degradat NEUTRE Lee soft 3 passos
Aigo!!

Carlos Silvestre
12/10/2013, 15:32
Sumamente atractiva tanto por la composición como por el contraste de colores entre las rocas de primer plano y la dorada del fondo. El filtro del cielo es llamativo pero es posible que algo excesivo.
La "hispanidad" es un concepto anacrónico pero creo que está fuera de lugar comentar estos temas en este foro. Por mi parte "tirón de orejas". A ver qué dice al respecto el Boss.

Antoni Cladera
12/10/2013, 15:41
Sumamente atractiva tanto por la composición como por el contraste de colores entre las rocas de primer plano y la dorada del fondo. El filtro del cielo es llamativo pero es posible que algo excesivo.
La "hispanidad" es un concepto anacrónico pero creo que está fuera de lugar comentar estos temas en este foro. Por mi parte "tirón de orejas". A ver qué dice al respecto el Boss.

Querido Carlos... otro tirón?? joder....!!

Por cierto, el filtro del cielo és un ND....

Lafebre
12/10/2013, 16:47
Estic d'acord amb tu Toni en lo difícil que es fa composar quan tens tans elements bons a l'escena. Per altra banda, però, s'ha de dir que li has tret força suc a aquesta "dificultat". La foto la trobo espectacular. Felicitats, Toni.

Raul Sintes
12/10/2013, 18:58
M'agrada la foto, la compo i el poème.

Jaume Franch
12/10/2013, 22:34
Sobre el mensaje original de este post de Toni no puedo hacer ningún comentario, dado que parece que ya ha sido amonestado y modificado.
En cuanto a la imagen, estoy de acuerdo con Carlos en que el color del cielo sugiere un exceso de color, pero es bonito , sobretodo si el autor así lo ha decidido.
Difícil problema de rango dinámico muy bien resuelto.

Bep Taltavull
14/10/2013, 18:12
M'agrada la foto en general. La veritat es que a vegades si que es fa difícil composar tenint tant bons elements...

Em sobra una mica de taronges... de primer moment m'he pensat que havies emprat el polaritzador gold&blue...

Antoni Cladera
15/10/2013, 07:22
M'agrada la foto en general. La veritat es que a vegades si que es fa difícil composar tenint tant bons elements...

Em sobra una mica de taronges... de primer moment m'he pensat que havies emprat el polaritzador gold&blue...

No Bep, no hi ha Gold&Blue... el que hi ha és el filtre: "Madre mía la que se avecina!!!!" ;-))))

Joan A. Gomila
16/10/2013, 12:03
D'acord amb el que ja ha comentat en Jaume.
És complicat dir alguna cosa més quan arribo tan tard a comentar ses fotos....