PDA

Ver la versión completa : Més TRI-x 400

Antoni Cladera
07/10/2013, 23:38
Una de les ventatges que sempre presumesc... (no està bé, ja ho sé...) és la de no haver deixat mai la fotografia tradicional... D'una manera o una altra, sempre estava en contacte amb químics.
L'any 2003, quan vaig comprar la meva 1a càmera digital, el març de 2004. La D70 substituïa a l'emblemàtica F-100, Olympus OM-10 i Nikon FM-2n..... Vaig arracar a les totes; Cada dia m'enpasolava llibres, revistes... fins i tot partia a BCN a fer 2 cursos amb Hugo Rodriguez, al qui tenc molt que agraïr... Però el millor consell me'l va donar mentre dinavem un dia a Cala'n Bosch, en Salva del Carril (gran professional...silención i de categoria)... En Salva, fill d'Humberto Rivas (Premi Nacional de Fotografía) em va dir d'una manera tímida i ceremoniosa: no dejes lo tradicional... nunca se sabe... además, siempre iremos colgando de la fotografía tradicional.... El que sonava a un t+opic del temps, per jo ha estat veritat: l'únic que canvia és la màquina, la tecnologia.... La puresa, la composició,....... el detall, el gust per la fotografia l'agafam de la tradicional... No es creen regles noves...tot està inventat. Tal vegada més fàcil i accesible, però tot està inventat...
S'altre dia vos mostrava un clar exemple de Dodge & Burn fets pel laboratorista de Magnum.... Ara es fa el mateix...més fàcil, i fins i tot amb el llum encès....
Quin rollo que vos acab de fotre!!!
Tot per excusar-me e penjar un parell més de fotos realitzades aquest dissabte passat amb la FM2 i revelades el mateix migdia.....
Salut!!793

794

795

Lafebre
08/10/2013, 12:17
... l'únic que canvia és la màquina, la tecnologia.... La puresa, la composició,....... el detall, el gust per la fotografia l'agafam de la tradicional... No es creen regles noves...tot està inventat. Tal vegada més fàcil i accesible, però tot està inventat...

Totalment d'acord!

La tercera foto la trobo molt bona.

Bep Taltavull
08/10/2013, 19:10
M'encanta la tercera, per composició i expressió dels protagonistes.

La veig un pel falta de focus :rolleyes:

Només de pensar amb els € que estalvio amb el digital, se m'en van les ganes de tornar al rodet.

Joan A. Gomila
16/10/2013, 11:52
Totalment d'acord amb en Bep, i ja de pas...si el banc no estàs retallat per la dreta molt millor, no?

Carlos Silvestre
17/10/2013, 12:19
Encantadora foto la tercera. Las tienen garra por los contrastes negro/blanco. nada, a seguir profundizando en el tema chico...que también se te da bien.

Pepe Peñafiel
27/10/2013, 13:23
Me encanta esa tercera imagen. El momento es genial. Indispensable en B/N ( lo siento Boss)