Iniciar sesión

Ver la versión completa : Llibreria Canuda

Lafebre
05/10/2013, 19:10
Els centres de les ciutats s'uniformitzen sense remei. La llibreria de compra-venda Canuda, situada en un entorn de privilegi i lloc de trobada o de visita periòdica per molta gent, tanca les seves portes el proper mes. Al seu lloc hi anirà una multinacional de la moda.

La pano és producte de 7 fotos, les dades de les quals son:
ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/13
1 sec.
Enfocament manual
Exposició manual
Pes original 320 KB
785

Jaume Franch
06/10/2013, 15:45
Què trist és veure desaparèixer un darrera l'altre aquests temples de la cultura!.
Potser és la primera panoràmica que penges al fòrum, Vicenç?
7 fotos i aquests senyors no s'han mogut?
Feta amb un trespeus, no?
Bon record.

Raul Sintes
06/10/2013, 17:17
Quina llàstima, les noves tecnologies empenyen i foten fora les clàssiques. Sé que el final, tots anirem a parar amb un e.book per llegir les aventures que els filòsofs, historiadors i dramaturgs ens volen transmetre, però, per jo,sempre voldré palpar entre les meves mans el contacte del paper,sentir el dolç soroll de girar les fulles, una rere l'altra; aquella olor a ranci, a humitat; adreçar aquella fulla que ha torçut el qui m'ha precedit amb la lectura, no ho sé, però encara avui no me'n faig a la idea.
Bona i entranyable foto

Lafebre
07/10/2013, 19:12
Jaume,

Em sembla recordar que sí, que és la primera panoràmica que penjo al fòrum.

En efecte, són 7 fotos, però vaig fer que cadascuna muntés la meitat de la foto anterior. Lo d'aquests dos senyors jo tampoc ho acabo d'entendre. Com que no hi havia manera d'aturar als clients (ni tan sols ho vaig intentar, es clar), ells s'anaven movent i surten en varies de les fotos individuals. Com que m'interessava captar l'ambient de la llibreria més que una altra cosa, vaig pensar que si algú em sortia "repetit" en dos o més llocs, no m'importava. La gran sorpresa va ser que el programa va "escollir" posar-ne només "un de cada". No tinc la raó per això, però potser és que el programa està més ben dissenyat del que pensem i ja preveu casos així.

Sí, sí, es clar, amb tres-peus.

Antoni Cladera
07/10/2013, 23:09
Bona foto i trista notícia Vicenç...
salut!!

Bep Taltavull
08/10/2013, 19:14
Si que es una notícia trista, que una altra llibreria tanqui.

Un bon record

Joan A. Gomila
16/10/2013, 11:53
Bon testimoni gràfic, Vicenç.
Bona panoràmica, em sobra una mica d'espai a la part de dalt que potser s'hauria pogut dar a la part de baix.

Carlos Silvestre
17/10/2013, 12:17
De acuerdo con los comentarios: buena foto testimonial y desagradable noticia. Yo me he pasado al libro digital también (cuestión de comodidad) pero nada comparable a un relajado paseo por una librería como esta, tocando y abriendo este o aquél libro, con ese peculiar olor de las librerías...mmmmm....

Pepe Peñafiel
27/10/2013, 13:25
Terrible este goteo incesante de cierre de librerías. Bonita y entrañable panorámica.

Pepe Peñafiel
24/11/2013, 16:43
¿os suena de algo?.

http://www.heraldo.es/noticias/ocio_cultura/cultura/2013/11/24/cierra_libreria_que_inspiro_sombra_del_viento_2582 07_308.html

Jaume Franch
24/11/2013, 20:27
Caray, El Heraldo de Zaragoza?

Pepe Peñafiel
24/11/2013, 20:40
Caray, El Heraldo de Zaragoza?
No el, Heraldo de ARAGÓN.

Lafebre
25/11/2013, 19:28
Gracias por el enlace, Pepe. Por supuesto que en Barcelona se han hecho eco de este cierre algunos periódicos, pero no me imaginaba que llegara a salir publicado un artículo así de extenso en el Heraldo. El señor menos joven de los dos que aparece en la primera foto es Santiago Mallafré, de quien habla el artículo. Desgraciadamente, este local ahora ya es historia.

1029
1030