Iniciar sesión

Ver la versión completa : Na Maria creix.....

Antoni Cladera
20/09/2013, 07:20
Vos recordau d'aquella foto en b&n on la segona de les meves filles dormia plàcidament.......?
Idò.... com passa!!!!!
Vos deix una imatge curiosa, després de guaitar per la persiana, li vaig demanar un posadet.... Amb la intenció de destapar només els ulls i el nas.... vaig iluminar-la amb focus de llum continua temperada a 6000K des de la dreta.... D'aquesta manera i amb prou llum de qualitat a la model.... conseguesc que l'habitació en quedi fosca, donant una aire de retrat 100% fresc
salut!!

706

D700
85mm 1,4
f/2
1/250
iso 200

Lafebre
20/09/2013, 19:37
M'encanta aquest retrat des de tots els punt de vista. La idea, el color càlid pel retrat, el fons negre, el suau desenfoc de les lames, l'enquadrament, el "posadet"... Felicitats, e-x-t-e-n-s-i-v-e-s a la model!!

Bep Taltavull
20/09/2013, 23:18
Estic totalment d'acord amb en Vicenç, una combinació d'elements en el seu punt que fan la fotografia força atractiva.
Només un punt antiestètic, per jo, la"tirita" desfilada de la seva ma dreta...

Jaume Franch
21/09/2013, 07:42
Totalment d'acord amb els companys, tireta inclòsa...
Excel.lent retrat, Toni.

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 07:20
Me encanta el retrato pero no puedo sacarle todo el jugo.
Diossssss, como pasa el tiempo Toni. En este caso la parte "afectiva" se queda con toda mi atención. ¿pero como se ha podido hacer tan mayor?.
!!castígala sin salir dos días inmediatamente!!.
Por cierto esta preciosa.

Manel Almar
22/09/2013, 08:10
Bona imatge, Toni.

Juan Cuadros
22/09/2013, 11:41
Hola Toni: Una muy bonita foto.....con la mirada de la modelo perfectamente captada. Que pasa, que solo quieres que nos hagamos mayores los demás?. A ti también te toca.... lo ideal sería que los hijos crecieran y nosotros
pudieramos relentizar un poco al menos...ja ja. Enhorabuena por la foto y por la modelo. Un abrazo.

Carlos Silvestre
24/09/2013, 11:16
Bonito juego de líneas horizontales y la diagonal de las manos. Estupenda.