Iniciar sesión

Ver la versión completa : I un altre de Cala Rotja.

Manel Almar
17/09/2013, 17:05
Buenas, aqui vos deix sa meua foto de sa sessió de Cala Rotja es parametres que vaig fer servir son ,f18, 6 segons, iso100 i cartonila negre.
Procesada amb Acr.
Be ja em direu que trobeu.

692

Joan A. Gomila
17/09/2013, 17:28
Senzillament m'agrada i molt, Manel.
Un tema que s'ha parlat en altres fils de les fotos que vau fer aquella tarda és el tema de la il.luminació de les roques del primer plà (que si il.luminació artificial, que no, en algunes que no s'ha emprat il.luminació artificial han quedat molt fosques pel contrallum tot i ser intencionat, etc...) idò en el cas teu m'agrada molt el fet de que es vegi una mica de detall en la roca de la dreta, sense tenir il.luminació artificial has aconseguit recrear molt bé la il.luminació del moment.
Per jo fotofindera, però amb tanta foto bona que s'està pujant al fòrum haurem de pujar també el llistó de nivell exigit per a l'obtenció del títol de fotofindera, no trobau, companys?

Bep Taltavull
18/09/2013, 15:36
Manel... ja veig que faras desastres amb aquesta càmera nova... si aquesta era la primera sortida oficial amb la D7000 i ja ens presentes fotos com aquesta, "apártate que voy"...

M'agrada molt com t'han quedat els tons i colors... molt natural. Tan sols recomanaria un retall per baix a fi de treure les roques i pedres que no surten senceres.

... i després d'això... fotofindera :very_drunk:

Jaume Franch
18/09/2013, 15:47
Jo no retallaria per baix tal com et diu en Bep, per que et menjaràs aquest tros d'arena tan polit.
Em reafirmo amb el que t'han dit els companys: Excel.lent. Enhorabona, Manel.
Fotofindera total.
696

Juan Cuadros
18/09/2013, 17:32
Hola Manel: Preciosa imagen. Ya veo que Bep tiene otro adicto......(cartulina negra)......creo que un dia de estos me apuntaré. Las luces están muy bien equilibradas....y tampoco cortaría nada por abajo.
De acuendo con Jaume. Si acaso hubiera aprovechado, incluso más esa luz del primer plano, poniendome un poco más atrás.......esto es fácil de pensar cuando ves la foto, pero en el terreno es otra cosa,
ya que puede haber algo que lo impida...o lo que sea. Te repito, una magnifica imagen, que me gusta mucho. Enhorabuena.

Lafebre
18/09/2013, 19:17
Felicitats, Manel !!!

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 06:53
Preciosa Manel. Me apunto al carro de no recortar porque ese trocito de arena es muy bueno.
Fotofindera sin duda.

Manel Almar
22/09/2013, 08:08
Bon dia bona gent, es meu agraïment a tots, per els vostres bons consells, he de dir que no m'esperava, que ses coses en sortissin també amb sa camara nova .. bé sa sort des principiant,, però sa veritat que vaig xalar .. en Toni em deixar un filtre degradat .. i així poder provar i fer unes quantes proves .. i quatre consells de Bep amb la cartolina .. i tot va sortir bé...??..bueno no tot.. sa proxima sortida em tocar, practicar amb sa hiperfocaaaaál!!.
Amic Bep, saps que gairebé sempre et faig cas, he provat de retallar ses roques i no m'agrada com queda .. aquest tros d´ arena diu molt.
Gràcies companys.