PDA

Ver la versión completa : Cala Rotja Sunset

Jaume Franch
15/09/2013, 20:14
A veure què us sembla aquesta posta de sol sense sol.
Diria que he aconseguit reproduïr la llum del moment. Hi esteu d'acord?

687
Nikon D300- 18-200mm - a 18mm - ISO 100 - f8 - 2 seg. - 1020x682 pix. - 265Kb

Carlos Silvestre
15/09/2013, 20:37
Bonita Jaume. Capta perfectamente la noche que hacía.

Bep Taltavull
15/09/2013, 20:56
Espectacular el realisme del moment, tan sols em falta algo de pila a les dues roques.

Sembla que no hagis corregit la distorsió de lent... :rolleyes:

Jaume Franch
15/09/2013, 21:09
Espectacular el realisme del moment, tan sols em falta algo de pila a les dues roques.

Sembla que no hagis corregit la distorsió de lent... :rolleyes:
No, no ho he fet.
Sí, un pelet de llum no hagués anat malament. Es que estàva tan absort amb la "cartolina" que...

Per cert : en una propera ocasió què em recomanes endur-me , una pila potent com la de'n Toni o un flash extern?

Bep Taltavull
15/09/2013, 21:17
No, no ho he fet.
Sí, un pelet de llum no hagués anat malament. Es que estàva tan absort amb la "cartolina" que...

Per cert : en una propera ocasió què em recomanes endur-me , una pila potent com la de'n Toni o un flash extern?

Les dues coses, perque en ocasions et faltarà una cosa i en altres ocasions l'altre.

Si portes una pila hauries de saber quin tipus de llum fa, freda o més be càlida i així afegir a l'equip uns gels de colors per poder combinar amb la temperatura de la càmera.

Jaume Franch
15/09/2013, 21:26
Ja sé que és difícil concretar, però ens podries dir quines característiques , marca , model, potencia. Sí, ja sé que demano molt. Si no pots precisar, cosa que entendré, obriré un tema al fòrum en aquest sentit, a veure què en treiem en clar.
Interessant tema...: http://photosfresquet.com/los-paisajes-nocturnos-y-surrealistas-de-harold-ross/

Bep Taltavull
15/09/2013, 21:33
Aquesta es la marca de llanternes més buscada per fotografia nocturna. Hi ha molts de models, un d'ells es el que portava en Toni... jo encara no la tenc...

http://www.ledlenser.es/ESP/startseite_1024.php

El qui realment en sap es ell... com no.

Lafebre
16/09/2013, 19:34
Em deixeu discrepar?

Doncs ja que sou tan amables :) i sí que em deixeu, us diré que per mí no li manca gens de llum a les dues roques. Aquestes roques amb més detall donarien una foto més "estandard", més previsible, més vista, més... quasi tot. En canvi, tal com està, la trobo amb més força. Com sempre, tot és qüestió de gustos però pel que fa a mi Jaume, deixa'm que et feliciti.

Joan A. Gomila
17/09/2013, 08:04
A jo m'agrada bastant tal com està, el tema de donar-li més llum a les roques és una qüestió de gustos segons com vulguis que sigui la foto però si has optat per aquesta, em sembla prou bé.
D'acord amb la lleu correcció de lent que li manca i pel meu gust haura retallat el tros de roca que hi ha a la dreta. (No se qui era que fa poc va penjar una altra foto amb un tros de roca a la dreta també que molestava una mica :rolleyes:). No ho dic per fotre canya ni com a represalia, si no per que soc conscient de que a la meva foto li sobra aquell tros de roca i tenc pendent de pujar-vos-la corregida però he estat liat amb ses fotos de ses noces que vaig fer dissabte passat i no m'hi he pogut posar encara.

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 06:37
Primero de todo perdón por el retraso.
Me parece una imagen muy lograda Jaume, el cielo tiene una paleta de colores preciosa. Bonita foto. Fotofindera sin duda
A mi la composición me gusta pero debo decíos que el tema de la luz de las rocas me cuesta aceptarla. Yo creo que sería mas agradable con algo de luz. No encuentro que esas dos masas de roca cercanas oscuras se integren en la suavidad del mar como lo harían con algo de luz. De hecho la primera de la derecha con la sombra se confunde algo y parece un poco escasa de espacio por debajo.
Permíteme que te felicite porque el cielo me encanta. La he mirado varias veces y realmente es una delicia.