Iniciar sesión

Ver la versión completa : Sa darrera de sa nit

Raul Sintes
15/09/2013, 18:18
Amb ses indicacions de mestre Cladera vaig aconseguir “in extremis” aquesta foto, tot i una Sony!!

f/5,6; ISO 200; dist. focal 52 mm; temp manual a 4900 k. exposició 451 segons.

684

Carlos Silvestre
15/09/2013, 18:21
Formalmente es una buena foto. El problema que le veo es de excesivo "ruido" que no sé si has intentado disminuir con el ACR.

Raul Sintes
15/09/2013, 18:26
Ayer Toni me quitó la eliminación de ruido de la cámara y he intentado quitar todo lo que he podido con ACR, pero no he conseguido eliminarlo del todo.

Jaume Franch
15/09/2013, 19:39
Buena foto, aunque como comentais, el ruido presente le da un punto negativo. Has probado a "desenfocar" el cielo?
Pero, además, hay que mencionar esa dominante. No digo de qué color. Se puede corregir en favor de un semi-sepia, quizás.
También hay una línea clara por debajo del horizonte que artefacta la imagen.

Bep Taltavull
15/09/2013, 19:56
M'agrada la imatge Raül, em transmet pau i serenor, pens que vas prograssant positivament.

Joan A. Gomila
17/09/2013, 07:54
Compositivament la veig ben realitzada. És una llàstima el tema de la renou. Crec que si és deu a un problema de sobreescalfament del sensor, potser t'hauries de plantejar de cara a la propera vegada puja la ISO a 400 amb el que aconseguiras reduir a la meitat el temps d'exposició, crec que potser una bona opció ja que a 400 no li afectarà a la foto en quan a renou per ISO alta i en canvi redueixes sensiblement el temps d'esposició i per tant minimitzes l'efecte de renou per escalfament del sensor. De fet a la darrera nocturna que vos vaig presentar d'es Pont d'en Gil vaig optar per aquesta opció i crec que va ser del tot encertat.

Lafebre
17/09/2013, 17:02
M'agrada la imatge, Raül. Tenen raó els companys en notar aquests detallets per la millora, però insisteixo, la imatge m'agrada.

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 06:47
Imagen con una luz y una composición que me gustan y mucho.
El tema del ruido ya te han comentado.