PDA

Ver la versión completa : Contrallum a Binigaus

Cisco Dura
06/09/2013, 18:17
Tinc a dir que des de que vaig començar a participar amb voltros en aquest foro, els comentaris rebuts per poder millorar i créixer fent fotografies han estat com un diluvi d’informacions, detalls, i coses en aquest aspecte. Per tant l’expectativa que vaig posar es va complint, encara que em resulti difícil poder assimilar i materialitzar-lo a la velocitat que un voldria. (dir això no és voler córrer)
Aquesta petita introducció fa referència als varios comentaris vostres d’algunes de les fotos que he anat pujant, “mini-barbecho”, “barbecho”,” De vegades, menys és més.”, “el dichoso halo” “Hay demasiados elementos en la composición”, etc. Aquesta foto que a continuació penjo, he procurat aplicar els vostres comentaris i no sé sí amb prou èxit.
No vaig poder evitar els dos vaixells que es veuen a l’horitzó, mi sobren. En quant al tractament he procurat el mínin tan sols un poc amb càmera raw, la temperatura la vaig ajustar des de la màquina, tal vegada un poc vermellosa i un poc de màscara d’enfoque.

628

Dades: Pes 424 kb, Temperatura 7000, Iso 100, Velocitat 2,5 seg, Diafragma f/29, Distància focal 29 mm. Data: Març 2013.

Jaume Franch
06/09/2013, 23:46
Doncs vas molt de veres, Cisco.
Em sembla una excel.lent fotografia.
No m'hi sobren els vaixells. Potser els colors no eren aquests, però em semblen una delícia.
Per més que la miro no hi se trobar pegues.
Fotofindera clara.
Ja veuràs com els companys et feliciten.

Carlos Silvestre
07/09/2013, 13:52
Lo primero en lo que me fijo al ver una foto es en la composición y esta es buena. Tonalidad, sedosidad marina... uuuuuhm, una buena puesta de sol.

Bep Taltavull
07/09/2013, 21:56
Per jo es la millor que has pujat fins ara, m'agraden els tons, la composició, els barcos no em molesten... un contrallum molt ben resolt.

Fotofindera

Manel Almar
08/09/2013, 10:48
Un bon contrallum, molt bona composición, m´agrada aquesta imatge, Cisco.
I com diuen es companys.....Fotofindera.

Raul Sintes
08/09/2013, 11:34
Preciós contrallum.

Joan A. Gomila
08/09/2013, 12:46
Totalment d'acord amb el que diu en Bep. Enhorabona!!!

Pepe Peñafiel
09/09/2013, 09:40
Yo la composición la encuentro inmaculada.
Sin duda es la mejor que has subido hasta el momento. Desde luego fotofindera total.

Lafebre
10/09/2013, 20:00
Cisco, m'he volgut mirar la foto varies vegades abans de donar la meva opinió per tal d'estar ben segur del que m'ha semblat a la primera ullada. I veig que tu mateix ho reconeixes en la teva explicació. Efectivament, la veig un poc vermellosa i, per mi, és una veritable llàstima, ja que la resta està molt bé. Coincideixo amb els companys en dir que és el millor que has pujat fins ara. Felicitatats Cisco.