PDA

Ver la versión completa : Cala Pregonda



Sofia Gracia
30/08/2013, 19:01
Hola a tots,

Aquesta és la primera fotografia que penjo aquí al FotoFinde. Espero que us agradi i agrairia que em donessiu la vostra opinió.

Gràcies


593

Jaume Franch
30/08/2013, 20:20
Preciosa imatge.
Abans de comentar la foto i fer una crítica, si cal, deixa'm que et feliciti per diversos motius:
- Primer de tot, per haver pujar la teva primera foto al fòrum FF.
- Per haver aconseguit fer-ho malgrat no vas tenir més que una ocasió per aprendre el com.
- Per haver redimensionat la imatge original, tal com et vam explicar.
- Per haver tingut la modestia de penjar-la a "Principiantes". Tot fa pensar que ben aviat ho faràs a "Fotos a comentar".

Després de les floretes, la crítica :
Bon enquadrament, llums correctes (tot i la duresa de la llum damunt les roques asoleiades).
Francament, no hi trobo pegues, tot i que tinc algun dubte sobre l'anivellació de l'horitzó (és irregular i costa decidir la verdadera horitzontal)
Com que deu està feta amb .jpg d'entrada, potser si la haguessis fet en RAW hauria guanyat en definició.

Sempre que puguis, posa els paràmetres en que ha estat feta la foto (Dades EXIF), ens ajuda a valorar com s'ha fet la foto i n'aprenem tots.

Bé , no t'atabalo més.
Enhorabona, Sofia. En volem més (sé que en tens moltes per mostrar). 594

Pepe Peñafiel
01/09/2013, 12:24
Muchísimas felicidades Sofía. Una muy buena localización y una buena composición, guardando la regla de los tercios para el cielo.
Como ves nuestras cámaras no tienen la misma capacidad para ver desde el punto más oscuro al más iluminado de la escena ( rango dinámico). Muy bien resuelto, quizá la próxima vez si paseas la vista por toda la escena puedas ver pequeñas zonas donde la luz está un poco alta o algo baja.( si te fijas en el montículo de la derecha está con algo de exceso de luces).
Mi primera profe me decía antes de disparar mira por TODAS las zonas de la escena. Y todavía se me escapa algún rinconcito de vez en cuando.
Insisto, felicidades Sofía has empezado muy fuerte con esta primera imagen.
Ya tengo ganas de ver tu siguiente imagen.

Lafebre
01/09/2013, 17:05
Com que entre en Jaume i en Pepe ja t'ho han dit gairebé tot i no em vull fer pesat ni reiteratiu, afegiré un punt positiu. M'agrada molt la línea diagonal formada per la sorra del primer terme.

Felicitats Sofia. A veure quan puges les properes fotos.

Bep Taltavull
01/09/2013, 20:12
Felicitats Sofia per la teva primera fotografia que ens mostres, estic totalment d'acord amb els comentaris dels companys... el que menys m'agrada es la duresa de la llum.

Endavant!! més, més... ;)