PDA

Ver la versión completa : El banc de la farmàcia

Lafebre
29/08/2013, 13:16
591
Potser no és la foto de Menorca que un espera trobar, però em va cridar l'atenció aquesta situació diaria. Un grup de jubilats seuen en un banc a l'ombra per xerrar i passar l'estona a la tarda, a Es Migjorn Gran. Al matí, com que hi toca el sol, el banc és buit. El grup, per sí sol, no seria gran cosa fotogràficament parlant, però em va semblar atractiu combinat amb el lletrero de la farmàcia.

Em vaig acostar al grup, em vaig presentar i els hi vaig explicar la meva intenció de fer-lis-hi una foto. Un d'ells em va dir que fes el que volgués, però que ja "arribava tard" i, tot cofoi, em va ensenyar una foto semblant que s'havia publicat al Diari de Menorca dies enrere. Vam estar xerrant una estona i un d'ells (l'Arcadi) em va donar la seva adreça d'e-mail perquè els hi fes arribar la foto.

ISO 200
Nikkor 24-70 a 34 mm, f/7,1
1/160 sec.
+ 1,0EV

Carlos Silvestre
29/08/2013, 16:35
Simpática foto que además te permitió charrar un rato con "los modelos".

Bep Taltavull
29/08/2013, 20:30
Molt bona fotografia dels jubilats d'es Migjorn Gran... Tan sols em sobre el cartell blau de la dreta i el mig cartell de l'esquerra... :very_drunk: :very_drunk:

Juan Cuadros
30/08/2013, 14:59
Buena imagen Vicenç. En esta foto solo falto yo....ja ja. El pròximo dia que pases me avisas y me pondré. Este tipo de imágenes callejeras me gustan más en B y N. pero en color también tienen su atractivo.

Pepe Peñafiel
01/09/2013, 09:37
Jajaja, Lafebriana total.
Menuda "plantilla" para un equipo. Me imagino que la charrada fue deliciosa.

Lafebre
01/09/2013, 17:38
Molt bona fotografia dels jubilats d'es Migjorn Gran... Tan sols em sobre el cartell blau de la dreta i el mig cartell de l'esquerra... :very_drunk: :very_drunk:

Gràcies Bep.

Com sempre, tot és qüestió de gustos personals. El cartell de l'esquerra hagués pogut sortir sencer... o haver-lo tallat del tot. Però per a mi, en aquesta escena hi havia dos elements bàsics: el cartell de "farmàcia" i el grup de jubilats. I, en conseqüència, la relació i situació entre ells dos i en el conjunt de la foto era el més important. La resta d'elements poden sortir-hi del tot o poden no ser-hi, no importa, ja que l'escena principal i el que pot arribar a transmetre, seguirà sent la mateixa. Però, una vegada més, tot és opinable.

613

Lafebre
01/09/2013, 17:41
Buena imagen Vicenç. En esta foto solo falto yo....ja ja. El pròximo dia que pases me avisas y me pondré. Este tipo de imágenes callejeras me gustan más en B y N. pero en color también tienen su atractivo.

Juan, ¡No me digas que estás en Es Migjorn Gran!!!!!!!!

Manel Almar
02/09/2013, 20:24
Molt bona Vicenç....molt original.