Ver la versión completa : El far i la lluna... la lluna i el far
Antoni Cladera
27/08/2013, 22:44
poques coses puc dir més que aquesta vegada Sí que la lluna es va deixar veure a la seva sortida..... i el far es va posar en marxa tot saludant-la....
Bon vespre a tots!!
Vicenç, una abraçada! em va sebre greu no poder venir...de dever....
587
Raul Sintes
28/08/2013, 15:25
Espectacular!!
Carlos Silvestre
28/08/2013, 15:50
Es espectacular sí. Veo un reborde rojo en la circunferencia de la Luna ????
Antoni Cladera
28/08/2013, 20:03
carlos....
pues es el halo de la isma luna a f/16....
esta es virgen... com las 120 que saqué desde que nació..... de las aguas cálidas del mediterraneo.
Suele pasar cuando no haces doble exposición... ;-)))
Bep Taltavull
28/08/2013, 23:04
Molt bona... poc després de la posta de sol sortia la lluna, el que et va permetre realitzar una toma "poc complicada" en quant a contrast lumínic.
Podries indicar l'ISO i velocitat? encara que m'els puc imaginar...
Si arregles l'horitzó, la propòs Fotofindera. ;) ;)
Antoni Cladera
29/08/2013, 09:50
Bep.....
com te dit via wassap, he posat sa versió torta...grrrrr saps què? Ara no la toc!!!!! :very_drunk:
Mem qui és es guapo que domina un 500 amb una D700 per fer paisatge amb edificis amb linies no rectilinies (l'únic a espanya crec)... i que la mar quan surt la lluna i has de rectificar tenint en compta tres variant li quedi només així de tort!!
sort!!
Carlos Silvestre
29/08/2013, 09:56
carlos....
pues es el halo de la isma luna a f/16....
esta es virgen... com las 120 que saqué desde que nació..... de las aguas cálidas del mediterraneo.
Suele pasar cuando no haces doble exposición... ;-)))
Pues desafina en la foto. Si no te conociera hubiera pensado en un corta y pega de Luna. Yo lo he practicado a veces, je, je , je...
Gràcies Toni. A mi també em va saber greu que no poguessis venir, però segur que trobarem altres oportunitats. :very_drunk:
Bep Taltavull
29/08/2013, 12:13
Bep.....
com te dit via wassap, he posat sa versió torta...grrrrr saps què? Ara no la toc!!!!! :very_drunk:
Mem qui és es guapo que domina un 500 amb una D700 per fer paisatge amb edificis amb linies no rectilinies (l'únic a espanya crec)... i que la mar quan surt la lluna i has de rectificar tenint en compta tres variant li quedi només així de tort!!
sort!!
Estic d'acord amb el que expreses, però en edició es un buf :very_drunk:
Juan Cuadros
30/08/2013, 15:14
Magnifica Toni, me encanta esta imagen. Me gustaría aún más si no se vieran personas debajo del faro...... pero esto es inevitable en ocasiones. Un saludo.
Pepe Peñafiel
01/09/2013, 09:40
Buen momento, ¿eh, Toni?
Me gusta la calma que traduce, pero el momento es sublime.
Dan ganas de estar ahí en ese instante.
Como dice Juan esa gente empreña por las ganas de disfrutar en soledad de ese instante.
Jaume Franch
03/09/2013, 21:05
Sabies l'horari o t'ha ajudat el Photopils?
Bona foto, Toni.
Antoni Cladera
05/09/2013, 08:12
Sabia hora de sortida i trajectòria des de feia mesos.....