Ver la versión completa : Nena
Cisco Dura
13/08/2013, 17:54
Avui vull penjar una foto un poc “ d’un moment ”, no se exactament que és el que m’agrada d’aquesta o el que em transmet, però fa temps que la vaig fer i sempre em crida l’atenció.
Dades: Iso 100 Diafragma f/4 Velocitat 1/250seg Tamany 380Kb en color 282 Kb en blanc i negre
data 30-01-2011 Dinstacia Focal 81 mm
512
I en blanc i negre
513
Cisco, sol pasar sovint que una foto transmet al fotògraf la màgia, l'atmosfera, les vivències i les sensacions experimentades en el moment de prémer el disparador. I afortunadament que això és així!. Em quedo amb la versió en color.
Joan A. Gomila
14/08/2013, 18:33
En aquest cas en concret jo també em quedo amb la versió en color. Potser amb un format horitzontal deixant més espai a l'esquerra de la protagonista, cap allà on ella dirigeix la mirada, quedaria millor, sempre i quan ho hi hagués en aquella zona altres elements que molestassin i volguessis evitar dins la foto.
Jaume Franch
15/08/2013, 00:33
Mai diriau quina m'agrada més? :rolleyes:
Joan A. Gomila
15/08/2013, 10:31
Mai diriau quina m'agrada més? :rolleyes:
A veure si ens sorpendra ara el Boss.....
Pepe Peñafiel
20/08/2013, 17:08
Me quedo con la versión en tecnicolor. Mi primera profe de fotografía solía decir si quieres llamar la atención en una imagen pon algo de color rojo, pero ojo porque se suele quedar con casi toda la atención.
En este caso totalmente buscado.
Jaume Franch
20/08/2013, 18:55
Me quedo con la versión en tecnicolor. Mi primera profe de fotografía solía decir si quieres llamar la atención en una imagen pon algo de color rojo, pero ojo porque se suele quedar con casi toda la atención.
En este caso totalmente buscado.
Ese color rojo me abstrae.
Antoni Cladera
27/08/2013, 22:49
tot i que som enemic de les versions....Totalment!! (una imatge és per a mi bn o color, diuen coses diferents, precebem coses diferents...) de fet quan l'has processada, si et fixes amb la jaqueta... per ser el to vermell..... la veig mooolt fosca....
No me qued en cap, me qued amb els punts i la mirada, ben col·locats a la composició.
salut!