PDA

Ver la versión completa : Lavandera Cascadeña



Sebastia Lluch
04/08/2013, 10:30
Esta avecilla es visitante hinvernal, cada año me visita el comedero ahí va una foto de las muchas que le he podido tirar. (f/6.3 vel.1/160 iso.250)

430

Bep Taltavull
05/08/2013, 15:32
Preciosa aquesta titina torrentera... pel meu gust li daria just una mica de llum al primer pla de l'ocell, però la trob molt bona així. :very_drunk: :very_drunk:

Fotofindera

PD: Crec que si vas a editar mensaje i fas doble clic a la imatge, la podras posar a tamaño completo. Crec que val la pena que la vegem grossa.

Lafebre
05/08/2013, 16:15
Em trec el barret. Potser sí que amb una mica més de llum al primer pla, tal com diu en Bep, li acabaria de donar el toc ideal. Però tot i així, molt bona. Felicitats, Sebastià.

Jaume Franch
05/08/2013, 22:07
Bona foto Sebastià.
Si no saps com editar la foto en gran, m'ho dius.

Joan A. Gomila
05/08/2013, 23:16
Amb independència del que han comentat es companys, amb qui estic d'acord, voldria destacar també la zona de la vorera de l'aigua amb el verdet que te un detall guapissim.

En Sebastià puja ses fotos des d'un i-pad i no hem estat capaços d'esbrinar com es pot fer el doble clic damunt la foto per a poder-ne triar la mida, si algun dels usuaris de Apple sap com fer-ho, vos ho agrairé (Victoooooorrrr, help!!!!).

Pepe Peñafiel
10/08/2013, 08:40
Otra imagen deliciosa, el plano agua-tierra por el encuadre me encanta.
El resto muy bueno. Otra fotografía realmente destacable.
Felicidades