Iniciar sesión

Ver la versión completa : Bcn 2013

Lafebre
29/07/2013, 16:55
És probable que aquests dies estigueu seguint -amb més o menys mesura- el campionat de món de natació que s'està celebrant a Barcelona. Em va fer gràcia anar a gaudir dels salts de palanca de 10 metres, femení.

Aquestes són les britàniques Tonia Couch i Sarah Barrow.

ISO 1000
Nikkor 80-200 a 170 mm, f/7,1
1/2000 sec.

(d'origen, aquesta pesa 721 KB)

387

I aquestes les coreanes Kim Jin Ok i Choe Un Gyong

ISO 1000
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/8
1/2000 sec.

(d'origen, aquesta pesa 164 KB)

388

Bep Taltavull
29/07/2013, 20:52
Sabia que no hi podies faltar... 390

Ens tornes a sorprendre amb unes imatges espectaculars i uns paràmetres esgarrifadors...

El pes de les imatges... la primera no l'havies de pujar si pesava més de 480KB, però la segona, tot i pesar poc abans de pujar-la s'ha quedat a la meitat.

Joan A. Gomila
29/07/2013, 22:37
Completament d'acord amb el comentari d'en Bep. El que més em preocupa és aquesta perdua de pes.....

Carlos Silvestre
31/07/2013, 17:08
Qué buenas. En tu estupenda línea de fotos deportivas. La primera con el fondo de la ciudad es la que más me gusta. Esperamos otras....

Raul Sintes
31/07/2013, 17:28
Senyor Lefebre, vosté és un crac!! M'encanta la primera, m'agrada la segona. Felicitats.

Jaume Franch
31/07/2013, 21:25
Vicenç, al teu carnet de identitat deu posar un altre professió, però hi haurien de afegir "i Fotògraf".
415

Lafebre
01/08/2013, 12:01
Gràcies pels vostres comentaris, companys. Però si voleu que us digui de veritat el que jo en penso, és que tampoc té tant de mèrit aconseguir aquestes fotos. M'explico. Durant els Jocs Olímpics del 92 -quan tots erem 21 anyets més joves- ja hi vaig anar a fer fotos dels salts de palanca i, ara fa 10 anys, durant la celebració de l'anterior Mundial a Barcelona, hi vaig tornar. Així que el coneixement de l'entorn fa molt. Per altra banda, pensem que estem parlant de les millors saltadores del món que, amb la seva tècnica -i conseqüent estètica- ajuden moltíssim a que el resultat final sigui bo. Si a tot això li sumem la tecnologia que avui en dia està al nostre abast amb les nostres càmeres, entendreu que de mèrits propis, ben poquets.

Ah!, Jaume, si no estic mal fixat, ja fa molts anys que al DNI ja no hi posa la professió, però si la tornessin a posar, en el meu, ara hi posaria "sus labores". :D

Bep Taltavull
01/08/2013, 16:49
Home!!! Vicenç, no et treguis mèrits, que no tots les sabríem fer a aquestes fotos... :p

Lluis Surralles
01/08/2013, 17:38
En efecte, Vicens. Per fer bones fotos d´esport es molt bó conèixer l´espai, el joc, etc. tenir un bon equip i molta experiència pero recordo que quan li van preguntar a una famós torero el que es necessitava per triomfar va contestar: ze nezezitan las tres bes, a saber: boluntad, balor y buebos. Doncs bé, tu amb aquestes magnifiques fotos estas demostrant que tens les quatre bes: boluntat, balor, buebos i una gran bisión fotográfica. Com sempre, una vegada mes, enhorabona. A mi, avui dia em falta la voluntat. Em fa mandra sortir a fer fotos.

Joan A. Gomila
01/08/2013, 17:47
Molt ingeniós el comentari d'en Lluis!!!!! Jajajajajaja.

Jaume Franch
01/08/2013, 22:39
Jajaja molt bona , Lluís.
Vicenç, un dels valors afegits als teus mèrits que no vols reconeixer, es el del enquadrament, que forma part -com molt be diu en Lluïs, d'una acurada visió fotogràfica.
Apa, accepta les "floretes" que son ben merescudes. 422

Lafebre
02/08/2013, 18:26
Molt bona, LLuís, molt bona.

No... si encara em fareu possar vermell. Moltes gràcies de nou a tots.

Pepe Peñafiel
03/08/2013, 12:40
Cuando vi en la televisión ese encuadre con la imagen de Barcelona al fondo me encantó y me recordó al señor Lafebre.
Creo recordar haber visto incluso la Sagrada Familia, no estoy seguro.
Veo con satisfacción que has visitado el lugar del "crimen" y desde luego es un lujazo de imagen.
Es cierto que es una disciplina muy plástica, pero os habéis juntado "el hambre con las ganas de comer".
Excelente combinación Vicenç, preciosas imágenes.