PDA

Ver la versión completa : Jugant amb la lluna...

Antoni Cladera
26/07/2013, 07:12
Una nit fredolenca de gener, quan acabava de fer unes quantes localitzacions per un projecte, vaig aprofitar, tenint la lluna quasi bé plena, amb un 99'1% de disc il·luminat, vaig aprofitar per quedar a fer quatre fotos, aprofitant una llum en contra tamizada pels ennivolats inoportuns existents en aquell moment...
"El resultat és el fruit de la intenció" (frase meva) ;-) , emprada continuament al meus curssos per rompre tòpics de com i quan s'ha de fer una fotografia en blanc i negre. Tant la composició, els elements, les linies i sobretot les textures i el diferents tons de l'escena em van captivar, prenent la decisió de veure, intuir i tenir la intenció clara de fer una imatge en blanc i negre.
El primer que em va cridar l'atenció, apart del reflexe del far i de la lluna dins la mar va ser una cosa molt més petita..... els petits reflexes de la lluna damunt les roques banyades del primer pla....
Aquí cos present el resultat.
Salut!

D700
nikor 24-70mm
48" f/4
iso 1600
373

Carlos Silvestre
26/07/2013, 10:20
Me gusta este B/N con una amplia gama de grises desde los tonos más luminosos hasta el negro de la silueta de los acantilados del fondo. Me gusta tu habilidad para "sacar jugo" a estas imágenes y admiro tu capacidad para patearte la costa y descubrir composiciones tan atractivas.

Bep Taltavull
26/07/2013, 16:01
M'agrada molt la imatge Toni, bon contrast, bona direcció... tan sols dos dubtes:

1- Perquè tanta renou al cel??

2- El primer pla, te algo d'iluminació artificial ??

PD: L'has pujada amb 106 KB ???

Lafebre
26/07/2013, 20:16
Coincideixo. A mi també m'agrada molt la foto en el seu conjunt, però el que més m'agrada és la gran personalitat del primer pla.

La pregunta d'en Bep sobre els 106 KB també me la faig meva.

Joan A. Gomila
27/07/2013, 10:13
Crec que és una molt bona foto, Toni. Personalment en aquest cas m'agradaria veure-la en color per que em fa sa sensació que al cel hi ha d'haver uns tons molt polits, però si tu la vas veure en b/n em sembla perfecte. Sa idea inicial de s'autor sempre ha de prevaler.
Degut als problemes de perdua de qualitat que estam sofrint al fòrum, m'agradaria saber el pes de l'arxiu que vas pujar i en quin espai de color el tens.

Juan Cuadros
27/07/2013, 18:09
Me gusta mucho y también destaco la iluminación del primer plano, independientemente de como esté conseguida, pues sea como sea es mérito del fotógrafo. Felicidades.

Pepe Peñafiel
03/08/2013, 12:28
Me encanta la imagen Toni, no seré original pero me añado al club de fans del primer plano.