PDA

Ver la versión completa : Orquideas



Sebastia Lluch
17/07/2013, 14:49
Mi primera aportación, una orquidea muy comun en la isla.
D-90, 105 macro, iso200 F6.3 no recuerdo velocidad.
296

Raul Sintes
17/07/2013, 16:09
M'agrada molt com t'ha quedat. Està ben enfocada i sa banyadura hi afegeig un plus a sa foto.

Jaume Franch
17/07/2013, 18:45
Molt be, Sebastià; ja t'has estrenat al Fòrum.
Preciosa Orquídia i bona foto.

No tinc res especial a comentar, però quan es faci fosc i el meu monitor no estigui tant artefactat de llum li donaré un repassó.

-------------------
Sí que voldria repassar algun tema tècnic del funcionament de la pujada de fotos al Fòrum.
M'hauries de dir si la mida amb la que vas pujar aquesta foto. Ara pesa 118Kb i és altament probable que el programa l`hagi redimensionat si sobrepassava els 500Kb.
Digue'm còsa , plis.

Lafebre
17/07/2013, 19:11
Preciositat de flor i preciositat de foto. M'agrada l'enquadrament que li has donat.

Bep Taltavull
17/07/2013, 21:09
M'agrada molt la composició, l'enquadrament, els tons, el fons... natural... només tenc dos dubtes:

1.- Perquè firmes "Amador"?? :confused:

2.- M'agradaria veura-la amb 400 kb en lloc de 110 kb i resolució de 240pp i 1024 p de costat llarg

Potser així guanyaria

Sebastia Lluch
17/07/2013, 21:23
Hola Bep, firmo mi hijo que se llama Amador cuando retocó la foto. En cuanto al formato de la fotografía opté por que se viera la orquidea que hay en segundo plano desenfocada lo cual no me salía dándole formato vertical. Saludos.

Joan A. Gomila
17/07/2013, 21:57
Jaume, avui li he ajudat a en Sebastià a pujar la seva primera foto però com que la tenia dins l'ipad no he mirat res d'espai de color ni de resolució ni de mides. Ja miraré de trobar un moment per a donar-li algunes pautes de cara a les condicions que cal tenir la foto abans de pujar-la al forum.

Crec que és una molt bona foto: bon enquadrament i composició, així com una profunditat de camp prou grossa per a que tota la flor estigui enfocada, deixant, així i tot un bon bokeh al fons.

Li veig també una taca del sensor, però com he dit, com que l'hem pujada des de l'ipad no teniem opcions per a retocar res. Tanmateix es tractava de que en Sebastià s'anàs familiaritzant amb el protocol que s'ha de seguir per a pujar les fotos.

Juan Cuadros
18/07/2013, 20:47
Hola Sebastián: Para empezar, una magnifica foto. Buena composición y definición. Felicidades.

Manel Almar
21/07/2013, 09:26
Molt guapa sa foto i sa orquídia.

Pepe Peñafiel
21/07/2013, 19:05
Preciosa fotografía. Felicidades.
Déjame que destaque la luminosidad y el fondo. Me encantan.