PDA

Ver la versión completa : Taparera



Antonia Sanchez
10/07/2013, 17:54
La veritat es que vaig anar a veure en Pont d'en Gil, però em vaig trobar amb una taparera i sense pensar-ho gaire ni enfocar, em vaig trobar en aquesta foto, que está sense retocar rés. Segur que es pot millorar molt, i que l'enfocament "peca" una mica, però com he dit, la vaig tirar sense mirar-me en rés i crec que no va quedar tan malament. Ja em direu coses.

221

Bep Taltavull
11/07/2013, 20:06
M'encanta el fons d'aquest blau cobalt, però per contra m'agradaria una llum menys dura i veure el final de la branca de l'esquerra.

Joan A. Gomila
12/07/2013, 20:00
Gairebé estic d'acord amb les apreciacions d'en Bep.

Antonia Sanchez
13/07/2013, 15:41
Molt bé, prenc nota. el color blau és el color sense retocar que va agafar la màquina; és el fons del mar al Pont d'en Gil. Salut!

Jaume Franch
21/07/2013, 09:58
M'encanta la foto, Antonia.
Enquadrament apart, jo hagués tret les branques seques que envolten a la flor, abans de fer la foto.
Sí a "toro pasado" és facil dir-ho, ja ho sé. Però, tal vegada, en una nova ocasió t'ho plantejaràs.

Joan A. Gomila
21/07/2013, 11:15
Açò de fer comentaris "post-mortem" sempre té aquesta doble vertent, per una banda són fàcils de fer i per altra ens han de servir per a una propera vegada (on passa molt és en els escacs quan analitzes la partida amb l'adversari i de vegades cal anar en compte per tal de no ofendre a l'altre, jajaja, aquí per sort no som tan competitius, jajajaja).