Ver la versión completa : El gran mestre
Lluis Surralles
05/07/2013, 20:11
El profesor de guitarra del que tengo el honor de recibir clases, Joan Maria Solé, tiene que ir en setiembre a Rusia dar varios conciertos y me pidió que le hiciera una sesión de fotos para el cartel de portada, etc. Este es uno de los retratos que hemos selec-
cionado y prometo "castigaros" con nuevas imàgenes. Si algún fotofindero guitarrero le quiere escuchar tocando sos propios temas o
bien de otros autores, podeis entrar a la siguiente página wew: joanmariasolé.name201
Jaume Franch
05/07/2013, 20:52
La dirección de la página a la que nos remites es esta? = wew: joanmariasolé.name
Lluis Surralles
05/07/2013, 21:30
Efectivament, Jaume
Jaume Franch
05/07/2013, 23:04
La dirección de la página a la que nos remites es esta? = wew: joanmariasolé.name
esque... tal com l'has escrit no funciona, juraría que hi ha algun error. Revisa-ho, siusplau
Carlos Silvestre
06/07/2013, 16:17
Me gusta este retrato. la luz lateral, la textura de mástil y cuerdas, el brillo de los ojos, la posición de guitarra y mano. Muy bueno.
Lluis Surralles
06/07/2013, 16:43
Jaume: Jo he entrat a la pàgina marcant: joanmariasolé.name, pot ser que hi manqui el www. del devant ó bé que hi sobri l´accent del solé, pero, repeteixo, ara mateix ho acabo de comprobar de nou i m´ha sortit tot d´una. Es diu Joan Maria Solé i Arqués
Lluis Surralles
06/07/2013, 16:48
Gracias Carlos: Has resumido exactamente lo que pretendia al hacer este retrato. Estoy contento porque has captado todos y cada uno de kos detalles, incluso el brillo de los ojos que (que quede entre nosotros....) es añadido.
Un esplèndid retrat, LLuis. Aquesta llum lateral és el gran "què" de la foto. La veig una mica amb manca de definició, probablement degut a la mida en que l'has pujat. Per què no edites el post i clicant sobre la miniatura la poses més gran?.
Joan A. Gomila
07/07/2013, 17:30
Estic d'acord amb el tema de que la llum lateral li dona molt de joc a aquest retrat. També m'he adonat d'aquesta manca de definició.
Bep Taltavull
07/07/2013, 18:10
D'acord amb els comentaris dels companys.
Juan Cuadros
07/07/2013, 20:54
Un buen retrato, donde destaca la luz.
Lluis Surralles
07/07/2013, 21:30
Certament que, en ampliar la miniatura, li manca definició pero es que no sé com pujar la foto sense que sigui miniatura. M´ho va explicar el boss pero no m´en recordo i em sap molt greu fer-me pesat. La original està perfectament enfocada. La veig tirar en Raw i Jpeg degut a que possiblement s´hagi d´ampliar i permet una gran ampliació. Properament en penjaré alguna mes de la mateixa sessió.