PDA

Ver la versión completa : El gran mestre

Lluis Surralles
05/07/2013, 20:11
El profesor de guitarra del que tengo el honor de recibir clases, Joan Maria Solé, tiene que ir en setiembre a Rusia dar varios conciertos y me pidió que le hiciera una sesión de fotos para el cartel de portada, etc. Este es uno de los retratos que hemos selec-
cionado y prometo "castigaros" con nuevas imàgenes. Si algún fotofindero guitarrero le quiere escuchar tocando sos propios temas o
bien de otros autores, podeis entrar a la siguiente página wew: joanmariasolé.name201

Jaume Franch
05/07/2013, 20:52
La dirección de la página a la que nos remites es esta? = wew: joanmariasolé.name

Lluis Surralles
05/07/2013, 21:30
Efectivament, Jaume

Jaume Franch
05/07/2013, 23:04
La dirección de la página a la que nos remites es esta? = wew: joanmariasolé.name

esque... tal com l'has escrit no funciona, juraría que hi ha algun error. Revisa-ho, siusplau

Carlos Silvestre
06/07/2013, 16:17
Me gusta este retrato. la luz lateral, la textura de mástil y cuerdas, el brillo de los ojos, la posición de guitarra y mano. Muy bueno.

Lluis Surralles
06/07/2013, 16:43
Jaume: Jo he entrat a la pàgina marcant: joanmariasolé.name, pot ser que hi manqui el www. del devant ó bé que hi sobri l´accent del solé, pero, repeteixo, ara mateix ho acabo de comprobar de nou i m´ha sortit tot d´una. Es diu Joan Maria Solé i Arqués

Lluis Surralles
06/07/2013, 16:48
Gracias Carlos: Has resumido exactamente lo que pretendia al hacer este retrato. Estoy contento porque has captado todos y cada uno de kos detalles, incluso el brillo de los ojos que (que quede entre nosotros....) es añadido.

Lafebre
07/07/2013, 16:33
Un esplèndid retrat, LLuis. Aquesta llum lateral és el gran "què" de la foto. La veig una mica amb manca de definició, probablement degut a la mida en que l'has pujat. Per què no edites el post i clicant sobre la miniatura la poses més gran?.

Joan A. Gomila
07/07/2013, 17:30
Estic d'acord amb el tema de que la llum lateral li dona molt de joc a aquest retrat. També m'he adonat d'aquesta manca de definició.

Bep Taltavull
07/07/2013, 18:10
D'acord amb els comentaris dels companys.

Juan Cuadros
07/07/2013, 20:54
Un buen retrato, donde destaca la luz.

Lluis Surralles
07/07/2013, 21:30
Certament que, en ampliar la miniatura, li manca definició pero es que no sé com pujar la foto sense que sigui miniatura. M´ho va explicar el boss pero no m´en recordo i em sap molt greu fer-me pesat. La original està perfectament enfocada. La veig tirar en Raw i Jpeg degut a que possiblement s´hagi d´ampliar i permet una gran ampliació. Properament en penjaré alguna mes de la mateixa sessió.