Ver la versión completa : Ses cotxeries
Joan A. Gomila
03/07/2013, 21:33
Aquesta foto nocturna ja fa temps que la viag processar però no m'havia decidit a penjar-la, però com que ara tenc sa producció de fotos una mica estancada per manca de temps, m'he decidit a penjar-la.
Nikon D5000 amb Sigma 17-70 a 17mm, f/8, exposició de 361 segons, ISO 200 amb unes quantes flaixades.
168
Joan, em crec que és nocturna perquè ho dius tu i perquè es veuen els traços dels estels. Dic això perquè trobo que està molt bé i que s'escapa de l'estètica de les nocturnes habituals. L'efecte de la llum sobre el terra el trobo molt bo i el blau del cel, pel meu gust, fantàstic. Bona foto, Joan.
Jaume Franch
04/07/2013, 17:05
Molt bona foto de llarga exposició, Joan A.
Joan A. Gomila
04/07/2013, 17:27
Moltes gràcies, al.lots, sa veritat és que una part grossa del mèrit d'aquesta foto son les flaixades que va tirar en Bep mentre jo era vora la càmera, tan dins com defora. Ara no recordo quantes en vam disparar ni la potència a la que disparavem. Tanmateix com que es cel estava ple de núvols varem haver de prescindir dels estels i tan sols s'en veuen alguns.
Raul Sintes
04/07/2013, 18:00
Esplèndida Joan. Açò per casualitat és aprop des Torretòno? Diria que són ses antigues cotxeries d'es lloc de Ses Voltes i d'Algendar.
Joan A. Gomila
04/07/2013, 18:05
És allà on dius, devora Es Torretó, ara desconec es lloc de Ses Voltes on és , que jo per llocs de Menorca soc un vertader desastre.
Pepe Peñafiel
04/07/2013, 18:40
Muy buena.Especialmente la iluminación que le has hecho ha estado tremendamente acertada
Juan Cuadros
04/07/2013, 19:31
Hola Joan: Me gusta. Creo que el dinamismo de las nubes es más favorable a la imagen que si hubiera estrellas. Muy correcta la iluminación, tienes un magnifico ayudante. Enhorabuena.
Raul Sintes
04/07/2013, 20:15
És allà on dius, devora Es Torretó, ara desconec es lloc de Ses Voltes on és , que jo per llocs de Menorca soc un vertader desastre.
Ses Voltes i Algendar són dos llocsque hi ha dins del barranc d'Algendar; antigament i abans de que esfes s'accés per Ferreries, en aquestes finques s'hi anava pel mateixcamí des Torretó i cóm no podien baixar en carro fins a les cases,ambdós llocs tenien una cotxeria cadascun per deixar-hi elcarruatge.
Al costat d'aquestes cotxeries hi ha unviarany que baixa as barranc d'Algendar dins d'un bell alzinar i unempedrat romà. Cal la pena anar-hi de dia per que hi ha unes vistesimpressionants.
Bep Taltavull
05/07/2013, 17:45
Molt bé Joan, va ser una sortida experimental profitosa...
Bona composició i bon cel
Carlos Silvestre
05/07/2013, 18:29
Muy llamativa. Creo que falta pelín de contraste en el edificio y un poco más de cielo que es lo que da encanto a la foto. Has hecho bien en colgarla.