Iniciar sesión

Ver la versión completa : Supermoon damunt Montetoro (moonrise)

Antoni Cladera
26/06/2013, 12:32
Bon dia!
aquesta vegada ni demanaré perdó per l'absència.,..... estic empagaït...fins i tot!
Vaig passar aquesta imatge a Mestre Jaume i em va demanar mem si la pujava al FFF i he decidit que....perquè no? És una bona manera de començar aquesta nova etapa del FFF!!
Aquesta estampa inusual de la muntanya del Toro esta planificada amb l'aplicació PhotoPills www.photopills.com des de fa uns quatre mesos. El que ens fa aquesta App és calcular posicions de sols, llunes... des d'una localització "x" on es troba el fotògraf. Aquest exemple és determinant: Volia la super lluna vermella a 0 graus d'alçada damunt la muntanya i a més amb crepúscle nàutic, ja que poques setmanes abans la havia feta amb crepuscle civil, coincidint amb la sortida del sol, el programa et cerca les diferents llunes i dates d'aquestes....

Vaig fer una sesssió fotogràfica amb la D300s + sigma 500mm + nikon 1,4x = 1090mm i un Timelapse amb la D700 i un altre sigma 500mm.
Si aquesta és la sortida, prest vos passaré la posta de lluna de dia 23, amb cavall inclòs....
salut!

Raul Sintes
26/06/2013, 15:27
Ahir migdia vaig veure les seqüències per IB3 d'aquesta lluna. No sé per què no vaig sospitar que era cosa teva!! Una passada, felicitats.

Lafebre
26/06/2013, 15:57
Ja fas bé, Toni, ja, de no demanar perdó aquesta vegada, perquè, de perdó, no en tens, ha, ha.

Tot un plaer tornar-te a veure pel foro. No cal dir que la foto, fantàstica.

Una petició: per què no poses la foto gran per no haver de fer-li doble click per veure-la bé?

Més, més, en volem més, Toni :)

Bep Taltavull
26/06/2013, 16:13
I-M-P-R-E-S-S-I-O-N-A-N-T :rolleyes:

Joan A. Gomila
27/06/2013, 19:58
Impresionant sa lluna, Toni.

Pepe Peñafiel
29/06/2013, 19:33
Preciosa, Toni. Felicidades

Jaume Franch
29/06/2013, 22:55
Un treball excel.lent,Toni.
Foto magnífica apart, ens aportes un altre detall tècnic que tindrem en compte: Photopills.
Quan s'acaben les teves absències, tot i que les trobem llargues, sempre ens reporten sorpreses com aquesta.

Estic d'acord amb en Vicenç: hauries de configurar la imatge per que surti més gran.