PDA

Ver la versión completa : Llampecs

joangomila
31/08/2012, 18:58
Vos deixo aquesta altra foto de sa sortida d'ahir a Favaritx.
En aquest cas és una foto nocturna. La llum que arriba des de la part dreta de la foto correspon a la lluna plena que hi havia ahir vespre.
La meva intenció va ser capturar el màxim de llàmpecs possibles del far.
Per altra banda ja se que la foto te renou però és que amb la meva càmera a partir de ISO 800-1600 em genera força renou que no soc capaç d'eliminar del tot amb el photoshop.
Dades de la foto: Focal 35 mm, ISO 1600, f/8 i 30 segons d'exposició.

https://farm9.staticflickr.com/8318/7901439722_aed7243324_b.jpg

VLafebre
31/08/2012, 19:39
Joan, per a mi, aquesta foto té dues parts ben diferenciades. La part que m'agrada més: la idea, la composició i els tons daurats aconseguits tant al cel com a l'aigua i a les roques. La part que no m'acaba d'agradar és el blau del cel. Crec que està massa saturat.

miquel
31/08/2012, 22:18
Buena composición. Veo, al igual que Lafebre, un azul demasiado intenso del cielo y, por otro lado, no me convence como queds la luz del faro.

joangomila
31/08/2012, 22:46
Bé sembla que hauré de versionar de nou la foto baixant la saturació del cel.
Abans de fer-ho, algú més diu la seua?

PepePenafiel
01/09/2012, 11:42
Pues no, Joan lo del cielo está claro ya lo han dicho.
La idea me cuesta de asimilarla. la paz y armonía de ese atardecer me la rompe ese destello.
La idea de un "destello de luz" en ese momento es lo que buscabas pero para mi gusto personal ese "flash" me secuestra la mirada y me pierdo el atardecer.

PepePenafiel
01/09/2012, 11:43
Quería decir que no te digo nada nuevo.

joangomila
01/09/2012, 11:47
Bueno, la idea principal era sacar los destellos del faro, aunque entiendo que puedan prevalecer demasiado sobre el resto de la foto.
No era exactamente el atardecer puesto que el sol ya se había puesto a esa hora, ya era de noche y la luz que entra por el lado derecho procede de la luna llena.

LluisSurralles
01/09/2012, 12:01
Aquesta ja no m´agrada tant com la del "Temps canviant". Con ja s´ha dit, em molesta el destello del far massa fort i la part baixa de la foto massa fosca. En canvi a mi no em perocupa el color blau del cel a l´esquerra. Al contrari, em sembla que l´adorna. Hala: "para gustos, los colores.

imported_admin
01/09/2012, 12:50
Doncs a mi també em desagrada la saturació del cel i dels pilons de l'entrada al far.
Tot i això, em sembla una foto preciosa.

joangomila
01/09/2012, 12:52
Faré una prova per baixar la saturació quan pugui i vos la posaré per a que ho pogueu valorar a veure si així millora una mica la cosa. Gràcies a tots pels comentaris.

beptaltavull
01/09/2012, 15:55
Estic d'acord amb els comentaris en quant a la saturació del cel, pel demés m'agrada molt. ;) ;) ;)

raulsintes
01/09/2012, 17:26
A jo m'agrada sa foto tal qual, no em molesten la saturació del blau en aquest cas ja que hi ha un cromatisme equilibrat en el cel. La part de les roques de la dreta del camí i el mar tenen un brillo certament especial. Ara be, em molesta una mica l'explosió de llum del far.