Ver la versión completa : Sant Joan 2.012
Bep Taltavull
21/06/2013, 18:08
Bueeeeno, ya era hora de que tuviera suficiente tiempo para colgar mi primera foto en el nuevo Foro...
Ya que estamos entrando de lleno en las fiestas de Sant Joan, os dejo dos imágenes del año pasado presentadas al concurso de las fiestas en Ciutadella.
Supongo que no era lo que buscaba el jurado, pero no me importa.
112
Los datos de esta segunda son: ISO 1600 Velocidad 1/100 f/2.8 Focal 80-200 a 80mm
113
Jaume Franch
21/06/2013, 23:08
La segona : Hauria pogut ser el Cartell d'enguay perfectament. La trobo francament encertada. M'encanta.
Imagino que no tindràs inconvenient en que formi part de una Edició FF, oi?.
Pepe Peñafiel
22/06/2013, 13:13
Bep, sin duda no debía de ser lo que buscaba el jurado pero la segunda toma la encuentro "perfecta" como cartel de las fiestas. Extraordinaria. Me encanta.
Muy bien.
La primera es una composición que encuentro currada pero no sabría decirte, al no ser lugareño, lo que me trasmite salvo el fondo con la cruz. Lo siento.:(
Joan A. Gomila
22/06/2013, 13:33
Vos puc assegurar que tan en la primera com en la segona hi ha una feinada d'edició per part d'en Bep i pens que si enguany, la segona, no ha estat la foto seleccionada pel cartell d'enguany ha estat per que la que han triat, tot i ser més senzilla, transmet un missatge que té molt de sentit pels ciutadellencs, tot i que per anunciar les festes a gent que no és d'aquí, crec que hauria estat millor sa d'en Bep. Per a gustos....colors.
Raul Sintes
22/06/2013, 16:01
M'encanta sa segona foto, Bep, molt bona.
No sé com és la foto del cartell d'enguany, però aquesta teva (la segona, em refereixo), la trobo realment fantàstica.
Carlos Silvestre
23/06/2013, 12:22
Las dos interesantes y santjoaneras a tope. Lo de los concursos es una lotería, así que....
Lluis Surralles
23/06/2013, 17:30
Evidentment no era el que buscaba el jurat, pero ¿sabem que buscaba el jurat?. Per a mi aixó d´els concursos sempre està "bajo sospecha". Per altre costat m´agradaria veure la fotografis guayadora. A mi les dues teves m´agraden totes dues. La priera també. Té el mèrit de dir molt amb molt poca cosa. Felicitats.
Jaume Franch
23/06/2013, 23:56
Aquest és el Cartell de les Festes de Sant Joan 2013
"Sentiment heredat"
132
Lluis Surralles
24/06/2013, 15:37
M´agrada força la idea de la fotografia guanyadora. He dit la idea, no la realització. En aquest cas jo no hagés desenfocat mai la foto retrospectiva. De totes formes aquesta fotografia no has estat exposada al foro i, per tant, np la vull comentar mes. Bep: considero que cap de les teves està per sota.
Bep Taltavull
25/06/2013, 17:43
Gràcies companys pels vostres comentaris.
En realitat, la primera no participava a la secció de cartell, si no a la de postal per la missa dels caixers.
Personalment m'agrada el cartell elegit aquest any, ja que transmet un sentiment molt clarament, però no anuncia la festa al visitant.
Els ciutadellencs ens em fet molt nostre tot el que envolta la festa, i crec que es bo, però el cartell es va concebir per anunciar la festa a la gent de fora.
Per cert Jaume, el cartell que has pujat, el més gran, l'has "refredat"...
Juan Cuadros
03/07/2013, 21:57
Hola Bep: Las dos me gustan, pero la segunda la encuentro una foto muy muy buena. Es un "barrido" ....verdad?. Enhorabuena.
Jaume Franch
03/07/2013, 22:26
Gràcies companys pels vostres comentaris.
En realitat, la primera no participava a la secció de cartell, si no a la de postal per la missa dels caixers.
Personalment m'agrada el cartell elegit aquest any, ja que transmet un sentiment molt clarament, però no anuncia la festa al visitant.
Els ciutadellencs ens em fet molt nostre tot el que envolta la festa, i crec que es bo, però el cartell es va concebir per anunciar la festa a la gent de fora.
Per cert Jaume, el cartell que has pujat, el més gran, l'has "refredat"...
Doncs no sé si l'he refredat jo ho ha agafat una calipandria pel camí...
No recordo haver processat res. Crec que simplement vaig fer "copia i pegar".