PDA

Ver la versión completa : ¿FotoFindero o FotoFindera?



imported_admin
07/12/2009, 21:14
Esta tarde, en un pueblo del Alt Empordà.
Creo que usaba una Canon.
Creeis que es ¿un o una FotoFinder@?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6530& g2_serialNumber=2
Propiedades de la Foto
NIKON D300
Valor de Apertura f/8
Espacio de Color : AdobeRGB
Valor de Exposición Bias -1 EV
Programa de Exposición : Program
No Flash
Longitud Focal :95 mm
ISO 640
Modo de Contador :Multi-Segment
Velocidad de Obturador : 1/250 sec
Fecha/Hora: lun 07 dic 2009 15:01:36 CET
Alto de la Imagen EXIF : 490 pixels

BielPons
08/12/2009, 00:39
Si fuese un contraluz no tendriamos ninguna duda.

XecGomila
08/12/2009, 08:44
Aunque por el efecto del cinturon, como dice Biel, a contraluz seria 'macho', observando su mano izquierda parece que es 'hembra'... total.....

¿. no sera FF hermafrodita........... ;D ;D ;D ;D ;D

imported_admin
09/12/2009, 13:10
Una pregunta : convendria pixelar la zona de los ojos / cara para evitar problemas?.
Qué os parece?

CarlosSilvestre
09/12/2009, 15:49
La del fondo parece una mujer, desde luego.
Sí, no sería mala idea pixelar estas fotos robadas...por si acaso.

XecGomila
09/12/2009, 17:40
Una pregunta : convendria pixelar la zona de los ojos / cara para evitar problemas?.
Qué os parece?



Estoy completamente de acuerdo.

imported_admin
09/12/2009, 18:22
Ya està pixelizada la cara. Os parece bien así?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6533& g2_serialNumber=2

PepePenafiel
10/12/2009, 07:08
Yo creo que así evitamos problemas. De acuerdo contigo Jaume.

AntoniCladera
10/12/2009, 11:01
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Però que passa??? Que vos heu tornat lelos? supòs que va de broma lo de pixelitzar la cara, no? perquè si no.... hi ha per desfer el grup ara mateix!!! Què és la fotografia social idò sense aquestes situacions.... Per favor!!!!!

1er.-Un espai públic
2on.- Un retrat amb la tècnica del "robat"( ohhhh, el més greu...=)
3er.- No hi ha cap situació compromesa
4rt.- No afecta a cap dret a la intimitat
PER FAVOR!!!!!!!!
LLEVAU ELS PUTUS PIXELS DE LA CARA D'AQUESTA AFECCIONADA A LA FOTOGRAFIA ARA MATEIX!!!!!!!!!!!

Salut!! ;)

imported_admin
10/12/2009, 13:48
Toni, m'ha sorprès la teva resposta, en el fons i la forma.
A part de la teva opinió, on podria trobar informació oficial sobre aquest tema?, al Ajuntament de Ciutadella? ;).
Bromes apart : veig que hem obert un altre tema de debat :Aspecte legal de les Fotos robades. Veig també que en Toni ho té clar. Jo gens. Necessito informació (escridassada d'en Toni, apart) :-[ *

JoanCardona
10/12/2009, 15:56
Hi ha un nombre de Digital Camera que en xerrava de tot açò. Si no record malament, si no són menors i és un espai públic... no hi ha perill.

Quant a sa foto en qüestió: roba interior, anelleta, pentinat i tipus de cos: famella.
Posició penis endavantis: mascle.
Conclusió: famella ;D ;D

imported_admin
10/12/2009, 16:41
"Si son majors de 18 a. i en espai public".
Una dada a tenir en compte.
Gràcies Joan.

AntoniCladera
10/12/2009, 16:57
....Jaume..... No m'ho tenguis en compte ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Ho dic per l'altre ofici meu, el de normatiu i legal....
Si és un espai o establiment obert al públic, encara que la foto hi hagi fillets i ñla foto no sigui una agressió als drets de les persones, no hi ha cap problema... la gent parla d'aquest tema com si de futbol es tractés i si fós així només faríem fotos a la família propera i a ningú més....per favor....
Si cercam cinc cames al moix... trobarem problemes on no n'hi ha....
Cerquem el sentit comú de les coses, per favor.... feis fotos a la gent, sense por... que no passa res..... Si no feriu la intimitat o feis les fotos EN CONTRA DE LA VOLUNTAT DE LA PERSONA, podeu fer les que volgueu..... Si una persona vos diu que no i igualment li feis... això és una altra cosa...., però si no, no hi ha malícia, cap probema, per favor!!!!

salut!!

Pd.- Si teniu problemes legals, en podem parlar, cap problema..... La gent és exagerada i fan un gra massa!!!

BielPons
10/12/2009, 17:44
No crec que sigui necessari pixelar l´imatge, de fet jo no li ves donat mes importància, encara que amb algunes ocasions si la podria tenir.

Toni una cosa es que no passi res, que no hi hagi cap mala intenció, que no puguem tenir cap problema, de fet potser al/la fotofinder/a no sàpiga mai que se li ha fet una foto, ames (tecnicament) no se li ha fet una foto a ell, i un altre el que podem fer amb l´imatge de gent anònima, o així ho veig jo.

XecGomila
10/12/2009, 21:23
Una pregunta : convendria pixelar la zona de los ojos / cara para evitar problemas?.
Qué os parece?
Estoy completamente de acuerdo. *


* *..... vaig tenir una mala experiència en aquest sentit i particularment segueixo recelós en el tema .... * *


... ¡¡..vaja puro ens ha fotut mestre Toni .... * * * ¡¡¡.. no cal desfer el grup per aquet motiu ..... *:-[ :-[ :-[ :-[ ... * *

.. *¿.. estem aqui per aprendre ....¿¿....

el que ens agrada és que ens expliquis les coses Toni........... gràcies i *salut.... * jjejjee... * *

CarlosSilvestre
12/12/2009, 18:00
Después de leer todas las opiniones he llegado a la conclusión de que, como da a entender Toni, NOS ESTAMOS PASANDO DE POLITICAMENTE CORRECTOS.

imported_admin
13/12/2009, 20:14
Después de leer todas las opiniones he llegado a la conclusión de que, como da a entender Toni, NOS ESTAMOS PASANDO DE POLITICAMENTE CORRECTOS.
Quizás tengais razón, sin embargo prefiero pasarme de prudente.
1º: porque no estoy convencido de la "inocuidad" de esas fotografias.
2º : porque si pasa algo, a quien le va a caer el chaparrón és al responsable de este foro, o sea : menda.
3º : porque me sabria muy mal que este foro sufriera un revés después de lo que nos lo hemos currado y lo que lo estamos difrutando.
Exagero? bueno, quizás.

AntoniCladera
14/12/2009, 15:02
..... Jaume.... passa per qualsevol foro i entra a l'apartat de "sociales" llavors, després de comptar les cares pixelades que hi trobes, en xerram.......

salutt!! ;)

imported_admin
15/12/2009, 16:15
..... Jaume.... passa per qualsevol foro i entra a l'apartat de "sociales" llavors, després de comptar les cares pixelades que hi *trobes, en xerram.......

salutt!! ;)
Val. Deus tenir raó. Però necessitem estar convençuts per canviar d'actitut. Entraré a aquests fòrums i segur que em covenceré del que exposes.

LluisBertran
20/12/2009, 17:04
OSTRES PIXELAR CARES D'UNA JOVE ADULTA NO M'HO HAGUES PENSAT MAI...
JAUME, TU M'HAS PUBLICAT A BASTANTS FF FOTOS DE GENT, JA QUE M'ENCANTA FOTOGRAFIAR PERSONES , PERSONATGES, CONEGUDES, SENSE SER CONEGUDES, NENS , ADULTS , PERSONES MES GRANS , HOMES DONES, SEMPRE SENSA MALA INTENCIO, QUIN MAL HI HA EN AIXO ????
NOMES SI UNA PERSONA NO VOL QUE LI FASSIN FOTOS, HO HAS DE RESPECTAR, PERO FOTOS ROBADES EN ESPAIS PUBLICS, MOLTES VEGADES INCLUS A LA GENTS ELS HI AGRADA, PER EXEMPLE, TOTA LA GENT QUE SURT DE PUBLIC EN UN ESTADI DE FUTBOL PER EXEMPLE, TOTHOM VOLDRIA SURTIR A LA FOTO, NO HE VIST NINGU
QUE FASSI MALA CARA PERQUE L'ENFOQUIN,....
PER TANT NO CREC QUE UN UN FORO D'AFECCIONATS A UN ART COM ES LA FOTOGRAFIA, PUGUIN DIR RES DE RES....

ATENTAMENT, LLUIS BERTRAN.

imported_admin
20/12/2009, 20:00
Segurament teniu raó. No tinc cap inconvenient en editar fotos de robats que vosaltres heu fet o fareu. Però a aquesta foto en particular prefereixo deixar la identitat de la persona en l'anonimat.

LluisBertran
21/12/2009, 18:04
JO CREC QUE NO CAL SABER QUI ES.....

imported_admin
21/12/2009, 20:12
M'he deixat de dir una còsa : Obviament no té sentit presentar una fotografia d'un robat amb la cara pixel.lada, però en aquest contexte de "Humor y otras cosas" , com a foto anecdòtica, m'ha semblat millor així.