PDA

Ver la versión completa : Cazador cazado



LluisSurralles
26/09/2010, 22:45
El dilluns passat vaig anar a Alp a fer les fotos oficials del Barça per a la Guia de la Lliga ACB. Quan anava a organitzar la foto de l´equip, l¨amic Pete Mickael em va prendre la una càmara i em va fer fotos, jo vaig aprofitar per fer-li a ell i aquest es el resultathttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=45348 &g2_serialNumber=2

VLafebre
27/09/2010, 15:28
Simpàtica foto (i sense dominants degudes a temperatures de color incorrectes :)) que, per una banda, desvetlla el perfil més humà d'aquests jugadors de primera línia i, per l'altra, demostra la confiança que et tenen que, de bon segur, t'has guanyat dia rera dia.

CarlosSilvestre
27/09/2010, 16:56
Profesionalmente lidio cada día con las dolencias de los chicarrones del Menorca Basquet y doy fe de que impresiona estar a su lado.
La foto es graciosa sobretodo por lo incongruente de la vestimenta en un ambiente montañero.
¿Atisbo dominante "X" en la montañita del fondo? ;D

CarlosSilvestre
27/09/2010, 16:59
Simpàtica foto (i sense dominants degudes a temperatures de color incorrectes :)) que, per una banda, desvetlla el perfil més humà d'aquests jugadors de primera línia i, per l'altra, demostra la confiança que et tenen que, de bon segur, t'has guanyat dia rera dia.

Para los madridistas la "dominante de color blaugrana" será incorrecta ¿no? ;D ;D Cierro tema deportivo para que Jaume no me abronque.

PepePenafiel
27/09/2010, 20:22
Comento la imagen del jugador. Seguro caída a la izda.
Dominante verdinegro como buen seguidor de la Penya.
;D ;D ;D
Lluis , mas vale llevarse bien con ellos ¿no?.
Por cierto no debe de ser nada fácil los niveles tan equilibrados sin cielo sobreexpuesto para que algunos jugadores salgan bien expuestos.
Curioso lo de la montaña y la ropa de los jugadores.Tienes razón Carlos.