PDA

Ver la versión completa : dkv-menorca



LluisSurralles
13/10/2010, 23:53
Cada setmana penjaré una foto del partit que cobreixi. Aquest cap de setmana vaig fer el DKV-Menorca. En aquesta imatge els jugadors Jelinek del Joventut i Ciorciari del Menorca es llençan a buscar la pilota mentre Rusell Robinson s´ho mira sorprès. Penso que es una instantànea força interesant.https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=46355 &g2_serialNumber=3

imported_admin
13/10/2010, 23:57
Em sembla molt bona idea.
Si, ademés, poses el resultat, ja serà .... la pera.

LluisSurralles
14/10/2010, 00:14
Va guanyar la Penya pero ja no m´en recordo del resultat. Prometo posar-lo a les properes.Aquesta foto si que està tirada amb flashos. El paràmetres son Iso 400 ASA, 1/250, f 5,6. Segur que pensareu que valia la pena tirar mes ràpit pero es que la Canon EOS I, Mark III, té el problema de que la velocitat màxima de sincronització amb flash es 250. Abans tenia una Mark I i aquesta sincronitzava a 500 pero es va averiar i no tenia arreglo i la vaig canviar per la Mark III. A vegades es un problema perque, tot i que els flashos congelen molt la imatge, surt una mica de moviment, sobre tot a la pilota.

VLafebre
14/10/2010, 11:56
Molt bona instantània, LLuis i, la teva idea, perfecte. Així n'anirem aprenent.

CarlosSilvestre
15/10/2010, 12:19
A ver si nos animamos a ir al basquet en Menorca y hacemos una sección especial semanal...aunque yo me veo incapaz de aguantar todas las semanas el ruido del pabellón.

joangomila
15/10/2010, 17:02
Yo solamente estuve una vez y el zumbido en las orejas me duró horas. Habrá que proveerse con unos tapones para los oídos, seguro que habrá por ahí algún experto en pabellones (auditivos) que podrá dar recomendaciones al respecto....capitáááán m.....!!!! ;D ;D ;D

imported_admin
15/10/2010, 20:20
Vooooy!!!.
Aqui teneis ...
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR6ZyHYo9o50IcV3EnPlcBFK0VG9_CqX C0bg4yZm7i2Sh8P-Lg&t=1&usg=__C5eJi1XngmxnPwIu25DQJsn0Tp4=

LluisSurralles
15/10/2010, 20:38
Después de tants anys no sabria fer un partit sense soroll. Forma part del protocol. Sempre he dit que un partit sense soroll es com un partit sense jugadors de color: descafeinat.
Per altre costat, si ens crea algún problema auditiu, tenim l¨
otorrino al abast ¿no?

imported_admin
15/10/2010, 22:22
Después de tants anys no sabria fer un partit sense soroll. Forma part del protocol. Sempre he dit que un partit sense soroll es com un partit sense jugadors de color: descafeinat.
Per altre costat, si ens crea algún problema auditiu, tenim l¨
otorrino al abast ¿no?
Ja que en parles, el tema del soroll als partits de basquet del Menorca s'han convertit en un problema. El nivell sonor altíssim i la durada en que arriva als espectadors ( i jugadors, és clar), supòsa un alt risc de trauma acústic.
De fet, em venen a veure persones amb pitus a les orelles (acúfens) que no s'envan tot i que hagin passat dies de la seva exposició al soroll del partit. Algunes d'aquestes persones presenten lesions auditives, a vegades NO recuperables :o.
Hauria de denunciar el fet però córro el risc de ser mal interpretat.
No sé a altres camps, però si aneu al pabelló del Menorca Basquet, per favor, poseu-vos uns taps (si pot ser que no siguin de suro ::) ).

LluisSurralles
15/10/2010, 23:17
No he estat mai a un partit al Pavelló de Menorca. Si que us diré que a la majoria dels camps el soroll es soportable i, la veritat que n´he corregut molts. Pot ser el mes sorollós (i perillós) ha sigut al del Aris de Salónica, es ón he passat mes por a la meva vida. No es broma. He viscut situacións verdadrament perilloses. Algún dia ho explicaré. Peró, tot i això, el soroll no ha sigut mai insoportable. Pot ser estem .devant d´ un verdader problema. Algún dia demanaré la seva opinió als jugadors que hi han jugat. Ja us diré alguna cosa. He començat el comentari en broma pero pot ser que el problema sigui mes seriós del que pensem.