PDA

Ver la versión completa : Valeriano Menorca Volei 2



joangomila
15/10/2010, 20:04
Aquí dejo otra fotografía del mismo partido:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=46639 &g2_serialNumber=1

Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D5000
Valor de Apertura f/6,3 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Shutter Priority
Flash No Flash Longitud Focal 200 mm
ISO 6400 Velocidad de Obturador 1/1000 sec
Fecha/Hora dom 19 sep 2010 13:15:13 CEST Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels
Software Adobe Photoshop CS5 Windows

imported_admin
15/10/2010, 20:27
Buf! quina canya al ISO!!!

LluisSurralles
15/10/2010, 20:34
Aquesta m´agrada mes, Joan. Aqui s´explica millor la jugada.
Només una petita cosa: Es millor tirar amb el diafragma mes obert. Aixó el permeteria dues coses. Una: Hauries desenfocat mes el fons i l´acci-o es desengaxaria del fons. Dos: Haguessis pogut tirar amb un ISO mes baix. Sense canviar de partit has millorat molt. Segueix aixi.

joangomila
16/10/2010, 07:56
Buf! quina canya al ISO!!!



Sa veritat, Jaume, és que jo mateix em vaig sorpendre. Em pensava que amb l'objectiu que m'havia deixat en T.Cladera seria bufar i fer amb ampolles i en canvi em vaig trobar amb unes velocitats molt baixes d'exposició i per tant vaig anar fent proves amb tots els paràmetres per tal de intentar aconseguir un bon resultat.
Finalment vaig arribar a una conclusió: QUE DIFICIL ÉS FER FOTOGRAFIA ESPORTIVA!!!

joangomila
16/10/2010, 07:58
Aquesta m´agrada mes, Joan. Aqui s´explica millor la jugada.
Només una petita cosa: Es millor tirar amb el diafragma mes obert. Aixó el permeteria dues coses. Una: Hauries desenfocat mes el fons i l´acci-o es desengaxaria del fons. Dos: Haguessis pogut tirar amb un ISO mes baix. Sense canviar de partit has millorat molt. Segueix aixi.

Moltes gràcies pel teu comentari, Lluis, possiblement és la millor de les fotos que vaig fer per quan, tal com tu dius, explica millor la jugada.
És molt probable que després de tocar i retocar paràmetres no m'en adonés de que el diafragma estava tan tancat.
Gràcies pels consells.

VLafebre
16/10/2010, 18:23
Joan, me n'alegro molt que encara que hagi sigut només per un dia, t'hagis apuntat al "club" dels que també ens agrada fer fotos d'esport. Certament, no és fàcil i aquesta foto teva la trobo força bona. (ja no sé si soc jo, el monitor o què, però la trobo una mica megentosa), però la foto en sí, m'agrada.

Jo només he fet fotos de voley una vegada (bé, era voley platja, circuit internacional, que es va fer el setembre de l'any passat a Barcelona), on només vaig poder estar-hi 1/2 hora, però en dóno fe de el difícil que era captar una imatge que valgués la pena. (valgui la pena o no, us en adjunto una). Així que, felicitats.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=46724 &g2_serialNumber=2

imported_admin
16/10/2010, 23:01
Impactant imatge. Quina llum i quina congelada!.
Caldría repasar un pel el desenfoc selectiu, no?

joangomila
17/10/2010, 10:07
Coincideixo amb el que comenta en Jaume respecte a la llum i la congelació de l'acció en la foto del Vicenç. Bona foto!!!