PDA

Ver la versión completa : Medalla a na Teresa Santacana.



imported_admin
28/11/2010, 10:24
Fa temps que na Teresa Santacana, una fotofindera de tota la vida, no ens acompanya al FòrumFF. Mentres seguim esperant que la seva circunstancia personal li permeti recuperar la conexió amb nosaltres, hem de celebrar la següenta noticia:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=39809 &g2_serialNumber=2

Li acaben de concedir la Medalla al Mèrit de la Conselleria d’Educació i Cultura de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquest reconeixement s'atorga a* les persones físiques i jurídiques que hagin dut a terme labors o actuacions de rellevància especial en matèria educativa o cultural.

El dia 1 de Desembre es farà l'acte de imposició de la Medalla al Saló d'Actes del Consell Insular de Menorca, Plaça de la Biosfera-Maó. Hi estem convidats.

No cal dir que FotoFinde es sent especialment orgullós al saber que a la nostra estimada Teresa se li farà aquest merescut reconeixement.

Una abraçada, Teresa.

PepePenafiel
28/11/2010, 10:39
Que noticia tan fantástica, ayer disfrutamos con el logro internacional de Toni y hoy me despierto con esta noticia.
Realmente es bonito ver que se reconoce la calidad artística, humana y cultural de gente de FF.
Felicidades a Teresa, Un beso muy fuerte.

manelalmar
28/11/2010, 15:20
Moltes felicitats Teresa

joangomila
30/11/2010, 16:06
Felicitats, Teresa!!!

CarlosSilvestre
30/11/2010, 17:01
¡¡¡TEEEEREEEE, TEEEEREEEE, TEEEEREEEE....!!! (lease haciendo la ola)

TeresaSantacana
04/12/2010, 05:40
Bona matinada als meus estimats fotofinder@s!

Moltes gràcies per acompanyar-me en aquest reconeixement tan inesperat per part meva!

Podeu està segurs que no us he abandonat! Circumstàncies molt pesonals m'estan minvant les forces de seguir-vos en aquest foro tan ric. No he deixat la fotografia ni cap altre activitat que omple el meu espai vital.
Fotogràficament, ja fa temps que vull fer un canvi temàtic (cap al treball de camp etnogràfic). Açò no vol dir que no segueixi fent-ne i aprenent. Ara estic fent un curs de 2n nivell quant al procès digital fotogràfic.
Com puc abandonar el primer grup en el qual me vau convidar a participa i que me va donar l¡empenta fotogràfica? Ni pensar-ho!
Fa 3 anys que na Teresa pateix molt i els darrers mesos molt més. Tenc una meravelal de net de 2 anys que m'aguanta i me fa viure.
Gràcies una vegada més i penseu que estic amb vosaltres i hi estaré sempre.
Una besada per a tots i totes i fins prest,
Teresa

PepePenafiel
04/12/2010, 10:29
Un fuerte abrazo y un beso muy fuerte Teresa.

mariarosaoliver
05/12/2010, 23:51
Enhorabona Teresa.
Un abrazo :) :)

imported_admin
05/01/2011, 07:31
Na Teresa m'envia això:

"Bon dia/nit encara a tots i totes!

Us enviï l'enllaç del perquè me varen atorgar la medalla al mèrit professional. Moltes gràcies a tots i totes els qui us heu alegrat d'aquest aconteixement i m'ho heu comunicat, completament inesperat per part meva, però que que s'hauria de fer extensiu a molts més professionals, en aquest cas d'educació.

http://www.caib.es/govern/sac/fitxa.do?estua=7&lang=ca&codi=715417&coduo=7

Un salut cordial,

Teresa
http://nura.aminus3.com/ "