PDA

Ver la versión completa : iP...inza



LluisSurralles
04/01/2011, 23:00
Tecnologia punta. Darrerament em surt una franja d´uns 5 cms. sense imatge a la base de la pantalla del meu ordinador.Suposo que deu estar averiada. Después de fer vàries proves he vist que, apretanat amb el dit a la franja sense imatge, el problema desapareix. Com que els dits els necessito per treballar he adoptat la solució de solventar-ho amb una pinza de estendre la roba i ha funcionat. Pero, ¡ep¡.. na vadem, la pinza ha de esser de Mc, si no no va bé. ELs vull proposar a els de Mc que llencin al mercat un nou producte que es dirà iP..inza. ¿que te parece, VIctor Mijares?. Ara en serio, la pinza m´ha estalviat, de moment de tenir-me que gastar els calérs amb una nova pantalla https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=50061 &g2_serialNumber=2

imported_admin
04/01/2011, 23:46
M'ha fet molta gràcia veure aquest comentari. Perquè? Doncs perque a mi em va passar exactamennt el mateix, tret de la diferència de que la franga era central. Em va passar a dos ordinadors : El primer un ASUS i també ho vaig "resoldre" amb una pinça, però comque l'utilitzava a la feina, a la consulta, era poc presentable que el client (pacient) veies aquella txapussa, i vaig tenir bona excusa per comprar-ne un de nou.
El darrer, un Toshiba. Però només em fa una ratlla central vertical de colors que, al fer pinça amb els dits sobre el marc de la pantalla, desapreix.
Ja veus. Mal de muchos...

victormijares
05/01/2011, 00:14
Jajajaajajja, estamos trabajando en ello, pero debe ser una pinza unibody y con pantalla tactil si no, no mola jijijijijij :)
Te aguro que te has ahorrado un buen pellizco

CarlosSilvestre
07/01/2011, 08:43
La pinza ¿lleva puerto USB?

LluisSurralles
08/01/2011, 23:11
El puerto es PTR.(Para tender ropa) Pero no se lo digas a nadie. Que no se divulgue.