PDA

Ver la versión completa : La iaia perduda



AnnaCruells
26/02/2011, 21:25
Hola amics!
Molts de vosaltres ja sabeu que és això de ser avi o àvia, però pels que no ho sabeu, és... indescriptible. Volia penjar una foto del nét que acabo d'estrenar, però els pares de la criatura prefereixen no tenir el fill "penjat" a cap xarxa social. S'enten. O sigui que enviaré una foto via e-mail al nostre estimat Jaume i ja us la farà arribar. Tingueu a punt un "Oooooh!" i, com diuen els de Barcelona, "que macu".
Aprofitaré la ocasió per penjar alguna foto de les que he fet darrerament, res de bo, postaletes, estic força desmotivada, però gaudeixo de debó mirant de tant en tant les vostres galeries i sobretot quan rebo el FFnnn, que són unes fotos fantàstiques. Us felicito a tots!
Una forta abraçada i fins aviat,
Anna

imported_admin
27/02/2011, 09:29
Jajaja!!!
M'ha agradat el títol.
Crearem una secció que digui : "En busca de la yaya perdida" o algo així. Algún any d'aquests m'haureu de rescatar també a mi.

Desmotivació: Es veu que hi ha algun virus per la península. Ja en sou dos que heu emprat aquesta acepció en pocs dies de diferencia. I no m'agrada gens el diagnòstic, tot i que el pronòstic és més que bo. Ja veuràs, això és com el xarampió (sa rosa a Menorca).
Això es cura amb una sortideta amb els amics fotofinderos a Menorca. S'acosta Primavera i a en Carlos Permuy ja li brulla el cervell (també) en aquest sentit. Ahir em proposava un sistema de fer sortides molt practic i ho posarem en marxa.

Pensant en vosaltres, els que esteu intoxicats de nets, (ennetats?), intentarem programar una sortideta guapa, primaveral, perque podeu agafar bitllets d'avió ben barats i no tingueu excuses (nets apart), per venir i endollar-vos de nou a la càmera i omplir aquell buffer que tenim al cervell de dades EXIF. ;)

Fotos apart, la nostre relació d'amistat tanmbé val la pena alimentar-la de tant en tant.

Pels que no ho sàpiguen, n'Anna Cruells forma part del Grup Inicial de FotoFinde i varem compartir la mateixa idea de tenir una plataforma d'intercanvi de experiències fotogràfiques que, finalment, va derivar en el Fòrum i Galeria actuals.

Estic convençut de que et reenganxaràs... :)

AnnaCruells
28/02/2011, 19:47
Doncs, si fas una secció "en busca de la yaya perdida" algú pot pensar que es tracta d'una associació de lluita contra l'Alzheimer.
Mira, m'anima això de fer alguna sortideta per ses illes. Vosaltres proposeu i... potser ens animem. Fa tant temps que no faig fotografies del mar!
Aniré seguint el foro per estar al cas.

imported_admin
28/02/2011, 20:24
Doncs val, mirarem de fer una sortida per l'Abril -Maig.
Ay no, que l'Abril hi ha Setmana Santa / Sant Jordi i no crec que us atreviu a faltar el dia del Llibre i la Rosa.
Perque no em dones un cop de mà i penses quin cap de setmana podria ser ?.
Nosaltres també ho farem.