Iniciar sesión

Ver la versión completa : Ses Penyes d´Egipte

miquel
06/09/2012, 00:35
Impresionante lugar ( Área Protegida de Menorca) con formaciones de rocas areniscas únicas en Menorca (término de Alaior) que son una maravilla. Como muestra una con aspecto agresivo de mi serie de fotos:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11916 6&g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
06/09/2012, 07:38
Buen efecto el conseguido. Casi parece tridimensional.

LluisSurralles
06/09/2012, 11:07
Una foto muy interesante. Parece el perfil de un pájaro. Felicidades

raulsintes
06/09/2012, 11:50
Bonita foto. como dice Luis, consigues ver una cabeza de aguila, con el ojo incluido.

VLafebre
06/09/2012, 21:59
Sí, curiosa foto. Com diuen els companys, es veu perfectament el cap d'una àliga.

S'aprecia una especie d'halo (que no ho és, ja que és bastant més ample), una mena de "rentat", per dir-ho d'alguna manera, en tot el perfil inferior de la formació rocosa, molt possiblement producte a una manipulació del processat.

joangomila
07/09/2012, 08:32
Sí, curiosa foto. Com diuen els companys, es veu perfectament el cap d'una àliga.

S'aprecia una especie d'halo (que no ho és, ja que és bastant més ample), una mena de "rentat", per dir-ho d'alguna manera, en tot el perfil inferior de la formació rocosa, molt possiblement producte a una manipulació del processat.

A quin oculista vas, Vicenç? Em descobreixes coses que jo de primer cop d'ull soc incapaç de veure :D

miquel
07/09/2012, 15:03
Viçenc no hay ningun rentat.

PepePenafiel
08/09/2012, 17:32
Miquel, este verano llevas unas imágenes con tintes dorados realmente bonitas.
Curioso perfil el de esta roca.

beptaltavull
09/09/2012, 17:10
Estic d'acord amb en Vicenç, a mi també em sembla com si tingués falta de detall en aquells llocs
en que la vista em demana veure-hi els granets de sorra d'una roca arenisca... :-? :-?

AntoniCladera
14/09/2012, 09:31
Possiblement, els qui parlen de "rentat" parlen d'aquest falta apreciable de contrast a l'interior de la roca..que pot ser degut a la compresió de la imatge....
Ho has comprovat Miquel?

miquel
14/09/2012, 22:56
A Toni Cladera. Es una foto tomada con la D3OO sin compresión como todas las que tomo y, en esta ocasión, lo único que puedo decir es que la imagen captada está arriba de una peña bastante alta, difícil de ver, y contra el cielo (vamos, como para ver luego la arenisca de la piedra). Se trata de una imagen que no he visto publicada y que quizás con un trípode hubiese mejorado. Tengo una serie bastante amplia de singularidades de este lugar y de todas cual la mejor.

AntoniCladera
15/09/2012, 06:53
;)

VLafebre
15/09/2012, 11:20
Anem a veure, de tor cor, sense ànims d'entrar en polèmica ni d'avaluar (i ni molt menys, jutjar) la qualitat de la foto en aquests moments, em reafirmo en el que ja vaig dir en el meu primer comentari. Hi veig una "espècie d'halo" que no ho és, ja que es tracta d'una zona molt més amplia però molt menys definida que un halo, a tot el llarg del perímetre de la formació rocosa per la seva part inferior. Tanmateix, aquest efecte fa (o si més no, jo li aprecio) que el perfil quedi també amb més manca de definició que la resta.

Al comentar fotos hi ha aspectes que són subjectius -i, per tant, interpretables i opinables- però n'hi ha d'altres que són purament objectius (com és el cas) i, si els veig a primer cop d'ull, crec que ho haig de dir. Això no fa que la foto sigui ni millor ni pitjor, ni molt menys.

Però es clar, també pot ser que jo tingui un defecte a la vista 8-). De veritat que ningú més no aprecia el que vull dir?

joangomila
15/09/2012, 11:52
Jo veig en algunes zones del períemtre (no en tot) una cosa que no acabo de saber ben bé que és. De totes maneres el meu monitor es marca "Noti-fixi's" així que no m'en puc refiar gaire.... :(

beptaltavull
15/09/2012, 11:55
Estic d'acord amb en Vicenç, a mi també em sembla com si tingués falta de detall en aquells llocs
en que la vista em demana veure-hi els granets de sorra d'una roca arenisca... :-? :-?

Jo ja ho havia comentat mes amunt, que també veig aquest efecte i manca de detall. :-? :-? :-?

miquel
19/09/2012, 15:24
Beb, podría ser que se enfocara mas como para la Web en sRGB, pero prefiero dejarlo mas natural.

beptaltavull
19/09/2012, 20:11
Miquel, no esteim xerrant d'enfoc, si no que creant una capa de l'interior de la roca,
se li podria donar més contrast i segurament guanyaria en detall,,, :-? :-? :-? :-?

miquel
19/09/2012, 21:51
Bep, te agradezco tus comentrios y te la dejo a ti para que despué me expliques tu procesado.

AntoniCladera
20/09/2012, 12:06
Això és com un passe estil Ronaldo.... ;)