PDA

Ver la versión completa : La Vespa i el forat



imported_admin
15/07/2012, 11:15
Fa uns dies, mentres estava assegut al ordinador (devant, vull dir, :-)) vaig veure una vespa que rondava l'estanteria de llibres. Vaig pensar: Què punyeta busca aquest animal?. I vaig veure com s'endinsàva dins un dels forats que tenen els montants de l'estanteria, per graduar l'alçada dels prestatges.

La Nikon estava ben guardada i el iPhone a mà. Val a dir que la idea que se'm va ocórrer em va semblar bona però probablement condemnada al fracàs: agafar l'iPhone i fer una sèrie de fotos mentre l'animalet entrava al forat.
I dit i fet. Ja em veig aguantant l'iPhone i disparant varies fotos a mida que la vespa feia el numeret.

Dies després, amb poca confiança amb el resultat, vaig posar* en marxa el procés (complicat / laboriós) d'enquadrar totes les fotos, una per una, per sincronitzar després el seu revelat. Bé, seria llarg d'explicar.

Vull dedicar aquesta seqüència al nostre company Víctor que ens va proposar aquest joc, a veure si s'anima i ens proporciona alguna novetat de les seves.

http://www.youtube.com/watch?v=IWRF8yfpQRI

raulsintes
15/07/2012, 16:35
Ostres, el què no sé és com es va donar la volta a dins el forat, la seqüència final són els ulls no? :D :D

imported_admin
15/07/2012, 18:01
Ostres, el què no sé és com es va donar la volta a dins el forat, la seqüència final són els ulls no? :D :D
1. Les vespes també saben fer marxa enrere.
2. Un "flash" i Dos puntets blancs afegits, per donar un toc jocós al treball.

beptaltavull
15/07/2012, 21:24
Molt bé Jaume, quin programa empres per fer l'edició del vídeo, vull dir per ajuntar les fotografies. :-/ :-/ :-/

imported_admin
15/07/2012, 23:13
Molt bé Jaume, quin programa empres per fer l'edició del vídeo, vull dir per ajuntar les fotografies.* :-/ :-/ :-/
Studio 14 de Pinnacle.

joangomila
16/07/2012, 19:55
Un puntàs lo de es dos punts blancs i el toc de flash!!! :D

imported_admin
16/07/2012, 20:20
I lo de "EMB Productions" què m'en dieu, eh? Je je. ;D