Ver la versión completa : Menjar-se el Món
LluisSurralles
24/09/2012, 17:29
Aquest angelet es en Natan Jawai, el darrer fitjatge i com podeu veure té una corpulència imponent. L´altre dia vaig fer les fotos oficials per a la guia de la Euroleague i em va dir que portava "fam de bàsket". Malgrat la seva impresionant presència es una excelent persona amable i simpàtica. De fet tots els jugadors van estar amàbilissims. Ja aniré pujant mes fotoshttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11986 6&g2_serialNumber=1
beptaltavull
24/09/2012, 19:52
Només veure'l ja fa por http://smilies-gifs.com/emoticonos-grandes/146grandes.gif i amb el pes que te amb un dit vas a l'altre cantó.
Molt bon posat
CarlosSilvestre
25/09/2012, 08:42
Otro de "tus monstruitos". Buena imagen.
beptaltavull
25/09/2012, 09:13
El punt de vista es més be picat, trobes Lluis, que contrapicant s'hauria magnificat encara més la seva corpulència i no a l'inrevés?* ::) ::) ::)
LluisSurralles
25/09/2012, 12:28
Bep: penso que si hagués tirat des de dalt l´únic que hagués conseguit es que el cap encara se li veies mes gros.
beptaltavull
25/09/2012, 13:35
Deus voler dir, tirant desde baix [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
AntoniCladera
25/09/2012, 13:41
abajo....arriba....arriba....abajo..... nananannaa :D :D :D
Bona foto i pose!!
LluisSurralles
25/09/2012, 15:36
Bep: Jo medeixo 1, 65 i en Natan 2,04, per tant ja he tirat des-de baix. Si vull tirar des-de dalt he de pujar a una cadira o una escala.
VLafebre
25/09/2012, 19:17
Booooooooona Lluís!. Què s'ha publicat en algun lloc?
LluisSurralles
25/09/2012, 20:02
Ja ho havia dit, Vicens. Es per a la Guia oficial de la Euroleague.
joangomila
25/09/2012, 22:04
A casa no tenc una pantalla de molta qualitat i per açò he volgut esperar a comentar aquesta foto.
Abans me la he mirada amb els dos pc's de casa i amb el portàtil i tot i que les pantalles dels pc's no són gran cosa, però miri amb quin miri, sempre hi not un lleu halo al voltant del jugador. Algú més ho veu?
Com que darrerament hi ha hagut al fòrum diferents interpretacions del halos de les fotos no m'he atrevit fins ara a dir res ja que esperava a veure si algú més ho comentava.
Si el que veig és realment un halo, demano: és degut al rebot de la llum sobre el panell que hi ha darrera el jugador?
Per altra banda vull comentar una altra cosa que no te res a veure amb la qualitat de la foto, que em sembla molt bona, i que te a veure amb l'expresió del jugador: tot i l'envergadura del jugador (que me faria por trobar-lo una nit dins un carreró fosc), li veig una expresió i una mirada de un "bonachon", li trob a faltar una mirada més agressiva.
Supòs que vas agafar una bona escala per a fer aquest picat, eh Lluis?
LluisSurralles
25/09/2012, 23:49
Lo de la silueta, sobre tot, al voltant del cap, jo també ho he notat i la veritat es que no sé a que es degut. Esperava que algú ho diguès. Premi per en Gomila. Quan a publicar-ho no afecta preque es per a retallar pero si que em molesta no saber a que es deu. La sessió del Joventut la vaig fer amb fons blanc i aqui si que no es nota res. Demà en pujaré una de la penya. No vaig pujar a cap escala. Es un contrapicat. Jo estic mes avall que el jugador. Es cert que es molt bona persona. Jo li deia que poses cara de "bad boy" pero no hi va haver manera. Sempre li sortia aquesta expresió de bonjan.
VLafebre
26/09/2012, 11:32
Sí, jo també hi vaig veure d'entrada aquest halo, però de manera expressa no vaig voler comentar-ho. M'explico el perquè. Quan observo una foto intento entendre-la i trobar-li el sentit del perquè s'ha fet, la foto. Si es tracta d'una foto "artística", entenc què el què l'autor pretenia era mostrar-nos això, una obra "diferent", personal, fruit de la seva concepció i interpretació de l'escena. En aquests casos, per a mi, els halos, dominants i un llarg etcètera "d'imperfeccions" de l'obra, compten, i molt. Evidentment, això també és aplicable a altres camps de la fotografia com moda, casaments, publicitat...
Per altra banda, si el que preten l'autor és transmetre la duresa o dificultat d'un esport, les situacions típiques de la "fotografia de carrer", informació d'esdeveniments públics, etc, per a mí es molt més important el saber captar el moment precís que no pas els detalls "d'acabat" de la foto. En alguns d'aquests casos, fins i tot una fotografia moguda o desenfocada pot tenir un altíssim valor.
Són maneres de veure les coses.
Respecte l'halo de la foto d'en LLuis, possiblement sigui degut al procés d'edició i/o a un excessiu enfocament. Res difícil d'arrenjar, en tot cas.
LluisSurralles
26/09/2012, 12:28
Es cert que es deu a un ecceés d´enfocment. Li vaig passar una màscara d´enfoc. Ho he probat sense la màscara i no surt. Gràcies Vicens. M´has aclarit una incògnita.
PepePenafiel
26/09/2012, 15:39
Nada nuevo que decir querido Lluis salvo alabarte la ejecución y la idea principalmente de contar una historia en personajes que llevas cientos de fotos en el cuerpo.