PDA

Ver la versión completa : Una flor del meu jardí



raulsintes
23/07/2012, 16:20
La veritat sia dita, és de la meva dona i n'està molt gelosa ja que cada any, per aquest temps floreix de nou, fent una sola flor que dura 2/3 dies; és una flor heràldica, és la flor de Lis.*

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11813 3&g2_serialNumber=2

VLafebre
23/07/2012, 17:39
Senzillament magnífica, Raul. Una preciositat de foto que fa justícia a la preciositat de la flor. Només uns petits i senzills detalls per acabar d'arrodonir-la, perque s'ho val: eliminar aquesta fina línia al peu de la foto, així com les puntes més fosques a la part superior. També aquesta petita cosa que no acabo d'esbrinar què és entre els dos pètals inferiors a l'esquerra.
Molt bé, Raul.

beptaltavull
23/07/2012, 19:18
Estic d'acord amb les observacions d'en Vicenç* ::) ::) ::)

Bona foto!!... i preciosa flor [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

CarlosSilvestre
24/07/2012, 15:35
Es una imagen muy elegante que creo quedaría redonda si:
1- eliminaras la parte verde de arriba, la línea negra de abajo, la hoja verde y el bichito que cuelga.
2- Estuvieran enfocados los estambres.

raulsintes
24/07/2012, 16:03
Què vos sembla sa nova versió?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11813 8&g2_serialNumber=2

beptaltavull
24/07/2012, 16:49
:-? :-? :-? :-? és un retall???* :-? :-? :-? :-?

raulsintes
24/07/2012, 17:49
No Bep, aquesta realment era sa que volia publicar i en vaig equivocar. ;) ;)

beptaltavull
24/07/2012, 20:59
Ho deia per la renou que hi veig... A que es degut? ISO alta, processat... :o :o :o

joangomila
24/07/2012, 21:42
D'acord amb tot el que han dit fins ara els companys. Estaria bé coneixer les dades efix per veure a que es pot deure la renou d'aquesta darrera foto, tot i que, en aquest cas, a jo no em molesta en excés la renou.

CarlosSilvestre
25/07/2012, 08:07
:-? :-? :-? :-? Aquí no está enfocada la flor. Creo que en estas fotos en las que se ve la flor entera conviene o cerrar más el diafragma o, mejor, combinar varias fotos con diversas partes enfocadas para conseguir un enfoque perfecto. En aquellas imágenes que muestran detalles de las flores sí que puede quedar artístico el desenfoque de algunas zonas utilizando aperturas grandes.

joangomila
25/07/2012, 16:26
:-? :-? :-? :-? Aquí no está enfocada la flor. Creo que en estas fotos en las que se ve la flor entera conviene o cerrar más el diafragma o, mejor, combinar varias fotos con diversas partes enfocadas para conseguir un enfoque perfecto. En aquellas imágenes que muestran detalles de las flores sí que puede quedar artístico el desenfoque de algunas zonas utilizando aperturas grandes.

Debería existir aquí también un botón de "Me gusta" como en el facebook. ;)

VLafebre
25/07/2012, 18:20
Coincideixo amb en Carlos. Aquí la flor no està enfocada. A mi em segueix agradant més la primera, amb els petits retocs ja comentats.

AntoniCladera
26/07/2012, 09:49
He arribat tard... no puc dir res que no s'hagi dit abans.... :-[
;)

raulsintes
26/07/2012, 10:50
Carlos, creo que el problema está en que no cierro suficiente el diafragma ya que la toma la hice con f/4,5 y el ISO 400. Deducción: la teoría + o – la tengo clara pero : la práctica, cero patatero...
Prometo ser más aplicado en el futuro... :-/ :-/

raulsintes
26/07/2012, 11:08
Per finalitzar amb aquest tema, vos deixo la primera versió retocada tal i cóm ho suggeria Rafael, però sense treure la fulla verda de sota, per dos motius: el primer no sé cóm fer-ho sense que quedi una empasta i el segon, és que penso que li dona una mica més de color a una flor d'una sola tonalitat.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11814 9&g2_serialNumber=2

VLafebre
26/07/2012, 11:16
Al meu criteri, ara sí, Raul. La foto ara es veu "acabada" i queda molt elegant. Coincideixo amb tu respecte la fulla verda de sota. Bona feina, Raul.

beptaltavull
26/07/2012, 12:19
Totalment d'acord Raul, has fet una bona feina i es nota al resultat final. [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]

Fotofindera :D :D :D

imported_admin
27/07/2012, 00:05
Molt bé , Raül.
Fotofindera, fijo.

PepePenafiel
05/08/2012, 08:09
Fotofindera total
Estás que te sales.
De aciuerdo con Vicenç en la elegancia de la imagen y contigo en la hoja verde
Preciosa