PDA

Ver la versión completa : Vesper



imported_admin
05/08/2012, 20:08
Un altre troballa mentres cercavem mores.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11832 3&g2_serialNumber=2

Nikon D300 18-200mm
ISO 200
Flash
f/5,6 - 1/60
Mode: Program
EV: +0,67

beptaltavull
05/08/2012, 20:24
Mmmmm, em falta mes PdC. Suposo que no portaves trespeus per anar a cercar mores,
i no tenies prou llum per tancar el diafragma i tirar a pols... m'imagino la situació... podies pujar ISO... ;) ;) ;)

imported_admin
05/08/2012, 20:34
Mmmmm, em falta mes PdC. Suposo que no portaves trespeus per anar a cercar mores,
i no tenies prou llum per tancar el diafragma i tirar a pols... m'imagino la situació... podies pujar ISO...* ;) ;) ;)

Creia que al disparar amb Flash no calía aumentar ISO.
Vols dir, doncs, que haqués pogut pujar ISO i l'automatisme hagués tancat diafragma i hauria guanyat PdC, no?. :(

beptaltavull
05/08/2012, 21:14
Mmmmm, em falta mes PdC. Suposo que no portaves trespeus per anar a cercar mores,
i no tenies prou llum per tancar el diafragma i tirar a pols... m'imagino la situació... podies pujar ISO...* ;) ;) ;)

Creia que al disparar amb Flash no calía aumentar ISO.
Vols dir, doncs, que haqués pogut pujar ISO i l'automatisme hagués tancat diafragma i hauria guanyat PdC, no?. :(

Jo el que hauria fet es: disparar en manual amb el diafragma f/8 vel. 1/125 i accionant el flash... i fins i tot pujar l'ISO a 400 o 800

imported_admin
05/08/2012, 21:20
Es que vaig peix amb el tema del flash. Tenim un curset pendent, eh Toni?
Creia que al accionar la opció de flash, per el tema del sincronisme, no podia variar els paràmetres de diafragma i velocitat. :-[

beptaltavull
05/08/2012, 21:31
Es que vaig peix amb el tema del flash. Tenim un curset pendent, eh Toni?
Creia que al accionar la opció de flash, per el tema del sincronisme, no podia variar els paràmetres de diafragma i velocitat.* :-[

Si Jaume pots variar el paràmetres amb una velocitat màxima
de 1/250 que es la màxima a que dispara el flash i aconsegueixes una espècie de flash de "relleno".
Com a anècdota et puc dir que fa dues setmanes es va casar el meu germà petit, i com no podia ser d'altre manera,
em va "contractar" de fotògraf i emprant aquest sistema vaig aconseguir molt bons resultats, inclús a ISO 1600... baix el meu punt de vista.
Si vols que t'ensenyi algun exemple...

imported_admin
05/08/2012, 21:51
Es que vaig peix amb el tema del flash. Tenim un curset pendent, eh Toni?
Creia que al accionar la opció de flash, per el tema del sincronisme, no podia variar els paràmetres de diafragma i velocitat.* :-[

Si Jaume pots variar el paràmetres amb una velocitat màxima
de 1/250 que es la màxima a que dispara el flash i aconsegueixes una espècie de flash de "relleno".
Com a anècdota et puc dir que fa dues setmanes es va casar el meu germà petit, i com no podia ser d'altre manera,
em va "contractar" de fotògraf i emprant aquest sistema vaig aconseguir molt bons resultats, inclús a ISO 1600... baix el meu punt de vista.
Si vols que t'ensenyi algun exemple...
I tant que m'interessa. Quan puguis.

beptaltavull
06/08/2012, 21:13
Jaume, he obert un nou fil a "Dudas, consultas..." per no mesclar idies.

Ja em diras que et sembla

imported_admin
09/08/2012, 00:02
Val.