PDA

Ver la versión completa : Flor de'n Raül



imported_admin
21/10/2012, 21:23
En un test d'un cactus que em van regalar na Pili i en Raül, hi havia també una planteta que no vaig voler treure perque la seva fulla era prou bonica. Mesos després, ha florit.
Una floreta d'un centímetre de diŕmetre. Perň no per petita és menys bonica.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12064 0&g2_serialNumber=2iPhone 4S f/2,4 ISO64 1/20
Obviament he tingut que montar el trespeus i fer una serie de fotos amb diferents planols d'enfocament i després fusionar, en aquest cas, les 28 fotos que la composen.

La consecució del enfocament és molt bo, perň al pujar-la al fňrum per nitidesa, com és habitual.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13909 7&g2_serialNumber=2Nikon D300 -f11 - ISO200 - Nikkor105 + Anella extensió.

VLafebre
22/10/2012, 11:17
La segona foto (la feta amb el Nikkor + l'anell) la trobo molt bona. Composició i procesats excel.lents. Pel que respecta la nitidesa no sé que pot passar, perň al meu monitor la veig de primera, impecable.

imported_admin
22/10/2012, 11:34
La segona foto (la feta amb el Nikkor + l'anell) la trobo molt bona. Composició i procesats excel.lents. Pel que respecta la nitidesa no sé que pot passar, perň al meu monitor la veig de primera, impecable.*
Sí Vicenç, ara es veu millor, perň per que he pujat una segona versió amb una mascara d'enfocament alta. No m'agrada la idea, perň sembla que ha maquillat decentment aquest problema.

raulsintes
22/10/2012, 22:20
La foto la veig impecable amb el meu monitor, perň estic una mica despistat per que la “flor” que són moltes petites flors juntes, si no ja ho veurŕs en uns dies, semble una Liliŕcia i l'aspecte és d'un all perň no em quadren la fulla ja que aquesta és molt oblonga i les tiges dels alls són més llargues i estretes. També pot ésser que sigui perquč és molt jove. Voldria veure la evolució de la planta. ::)

CarlosSilvestre
23/10/2012, 16:21
La segunda la veo sin problemas de nitiden. Buen macro.

PepePenafiel
24/10/2012, 16:39
La segunda genial Jaume. Muy buen macro.

imported_admin
25/10/2012, 12:35
La segunda genial Jaume. Muy buen macro.

La primera foto es de referencia, para que se vea su tamańo real.
Gracias Pepe.