Iniciar sesión

Ver la versión completa : Boira. Qui diu que Ciutadella és plana?

AntoniCladera
19/11/2012, 08:09
Una composició molt difícil sense metres per mourer-me, ja que perdia la profunditat i el primer pla ho esveïa tot...
No és el pirineu, però la boira contrasta amb els pujols...fins arribar al de s'Enclusa, al fons.
La diferència tonal era tan gran que vaig haver de posar dos GND (0,3 i 0,9), total de 4 passos... i ni així el podia controlar... En un moment que el sol es va amagar vaig poder fer una fotografia bona... però igualment els darrers pujols, amagats pels ennivolats, lluitaven amb la sobreexposició.
Salut.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12116 2&g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
19/11/2012, 12:48
´No parece toma en Menorca desde luego. la niebla entre las colinas aumenta la sensación de lejanía. me gusta que hayas respetado el nubarrón gris pues equilibra el primer plano de abajo (digo yo...). Supongo que el oscurecimiento de las copas de los pinos es por el filto pero si las condiciones eran tan difíciles te perdono.

AntoniCladera
19/11/2012, 13:56
Carlos, el oscurecimiento es debido al contraluz. La luz del sol afectaba por desigual a las zonas....
Muy difícil fotometría...

CarlosSilvestre
19/11/2012, 18:21
Carlos, el oscurecimiento es debido al contraluz. La luz del sol afectaba por desigual a las zonas....
Muy difícil fotometría...

Que te perdono he dicho ;D ;D

beptaltavull
21/11/2012, 17:05
Bona foto Toni... no devies matinar per fer aquesta foto?

M'intriga la localització... http://smilies-gifs.com/pensando/6pensando.gif

AntoniCladera
21/11/2012, 19:41
Bep: a les 7 sortia de casa....de tranquis...Sabia on anava.... 8-) 8-)
;D ;D ;D ;D

VLafebre
21/11/2012, 19:49
Bona foto Toni, encara que al meu entendre, no és del millor del millor que has pujat. Esclar, ens tens tan mal acostumats! ;)

PepePenafiel
24/11/2012, 13:46
Que buen momento que captaste ladrón.
Es verdad que nos tienes mal acostumbrados. Aún así es una imagen cautivadora.

imported_admin
25/11/2012, 18:24
Bona foto.
No em convenç la part inferior de la foto, la dels arbusts. Massa clar?.