PDA

Ver la versión completa : Treball cooperatiu

VLafebre
16/12/2012, 17:25
Grup d'escolars fent un treball cooperatiu al museu d'art contemporani.
ISO 800
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/8
1/80 sec.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12166 9&g2_serialNumber=2

joangomila
16/12/2012, 18:06
Vicenç, no hi ha ningú com tu per a treure enquadraments i punts de vista diferents als que estam acostumats!!!

beptaltavull
16/12/2012, 20:29
Estic d'acord amb en Joan A. l'únic que hi veig, es que, personalment, l'hauria deixada vertical... que es com crec que està tirada. [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]

imported_admin
17/12/2012, 00:30
Molt bona Vicenç.
Els teus picats son únics.

Pel meu gust li donaria un pel de contrast.
I, llàstima la carpeta retallada.

AntoniCladera
17/12/2012, 08:23
Vicenç,
al contrari de Jaume, que bé la carpeta retallada!! ens fa entrar una altra vegada dins l'enquadrament i dirigir-mos al pun clau....
Ben omplerta la zona buida amb els reflexos...
Excés de gra, possiblement produit per un postprocés delicat? (toma inicial sibexposada?)

salut ;)

imported_admin
17/12/2012, 10:19
Caram, Toni, Veig que darrerament no coincidim.
Mirat-ho be: No hi ha gra.
Ah! I, pel meu gust, enquadraria de manera més clàssica (no retallant la carpeta, clar). Però qui mana és en Vicenç.

manelalmar
17/12/2012, 11:39
M´agrada..porta es esteu segell, Vicenç. Bona foto.

CarlosSilvestre
17/12/2012, 16:46
Pregunta clave: la carpeta cortada ¿está cortada a propósito o porque "no quedaba otra"?

CarlosSilvestre
17/12/2012, 18:14
A mi produce cierta "desazón" la carpeta de marras pero, obviando esto (lo superaré con Trankimazín) la foto reúne todas las cualidades que caracterizan tu buen hacer fotográfico: originalidad y composición.

VLafebre
17/12/2012, 19:49
A tothom, gràcies pels comentaris.

Carlos (y Jaume):
Nunca hubiera imaginado que una parte de una simple carpeta de un estudiante pudiera originar opiniones contrarias o generar preguntas clave* :D
Ahora en serio. Sí "quedaba otra" como verás en este recorte de aprox. al 150%, pero ese pequeño espacio que puedes ver entre el extremo de la carpeta y la base de la foto es todo lo que hay, nada más. En el momento de reencuadrar la foto (la reencuadré a la proporción 8x5 en lugar de mantener la proporción original de 6x4), no me gustó que la carpeta quedara tan junta a la base, así que decidí cortarla y, a mi entender, la foto ganó.

Toni,
Per mi, no hi ha excés de gra. El que segurament veus com a gra és la textura del terra granític. La foto no està subexposada ni té cap postprocés delicat. Els únics pasos que té la foto (en el raw, amb Capture) són recuperar una mica els blancs en els reflexes del terra, afegir una mica de contrast amb "curvas", sense tocar els blancs, eliminar les puntes de les sabates d'un monitor que estava d'enpeus i que sortien a la part superior de la foto, reenquadrar i, finalment, enfocament.
Després, ja en el Jpeg, i amb Photoshop, posar-li el marc.

Bep,
Ben vist!!!!. La foto original és vertical, perquè només la podia disparar així. Però l'he girada 90º perquè m'agrada més horitzontaL.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12167 9&g2_serialNumber=2

juancuadros
17/12/2012, 21:23
Hola Vicenç: Una composición original. El giro a 90º es un tema de gustos. Un saludo.

CarlosSilvestre
18/12/2012, 13:51
OK!!!

LluisSurralles
19/12/2012, 01:22
Unas vegada mes una foto lefebriana per si mateixa. S la fem en horitzontal l´hagés tallat una mica per dalt. Hagués elimimat el ombo de claror de dalt. Quan al grà, penso que no es tal sino la textura de les rajoles del terra.

PepePenafiel
19/12/2012, 16:51
Sin duda imagen Lafebriana ( término cada vez más usado Vicenç).
Esas vistas de pájaro y ese gusto exquisito.
A mi me gusta por si misma. El debate de la carpeta muy entretenido y resuelto brillantemente. No dejas nada al azar puñetero. ;)
Me gusta tu imagen.