PDA

Ver la versión completa : I MARATÓ FOROGRÀFICA DIGITAL A CIUTADELLA



AntoniCladera
10/04/2010, 10:38
Vos convit a la I MARATÓ FOROGRÀFICA DIGITAL A CIUTADELLA, que es durà a terme els propers dies 17 i 18 d'aquest mes.
Animau-vos. Serà molt divertit. El concepte de la marató tot i que és digital, té una reminiscència molt forta al rodet de tota la vida.
Els de maó, no heu de passar pena , ja que podeu venir a apuntau-vos, i no tornar a Ciutadella fins el diumenge a les 20'00h....

Estaria bé que com a col·lectiu hi hagués participació.

NOVETAT!!: Vos podeu preinscriure per internet. Només hi haurà 75 places!!
Ànim i apuntau-vos!!

INFORMACIÓ: http://www.fotoclubciutadella.org/index.php?pag=marato

;) ;)

imported_admin
10/04/2010, 12:41
Moltes gràcies, Toni per aquesta interessant invitació. Vaig a llegir-me les bases.
A veure si la gent s'anima.

XaviMarques
10/04/2010, 12:58
Merci Toni!!!! ara me mir sa web i lo mes segu que me veguis epr alla!!!! i esper veura algu mes de fotofinde :D :D :D :D

joangomila
11/04/2010, 17:28
Si no hi ha res de nou, jo hi seré!!!

imported_admin
13/04/2010, 14:05
Ja m'he mirat les bases de la Marató Fotogràfica.
El sistema de control d'imatges em sembla ben trobat.
El que m'ha desinflat una mica és, acostumat a treballar el negatiu, decidir les fotos sense poder fer cap tractament ni retoc.
Però bé, espero que s'ompli el cupo de participants i es disfruti.

Ah! veig que hi han altres concursos locals ( Menorca) interessants.
http://www.fotoclubciutadella.org/index.php?pag=concursos

imported_admin
20/04/2010, 22:00
Què tal ha anat LA MARATÓ FOTOGRÀFICA?
Molta participació?

joangomila
21/04/2010, 07:39
Açò ho ha de dir en Toni que està dintre de l'organització de la marató, però quan vaig anar a formalitzar la inscripció em varen dir que hi havia 60 participants.

imported_admin
21/04/2010, 09:17
Com vas viure aquesta experiència?
Toni apart, algun FotoFindero més?

joangomila
21/04/2010, 10:37
Bé jo ja havia participat en anteriors edicions de la marató, quan encara la fotografia era analògica i digital tans sols ho eren els rellotges Casio.
Sa veritat és que en aquesta edició m'he divertit molt ja que també hi ha participat la meva filla petita que va complir els 9 anys el mateix cap de setmana de la marató i va ser un gust compartir amb ella tot un matí de fotografia (dic un matí per que teniem altres coses que fer i vam haver de fer les fotos durant el dissabte matí i després amb més calma elegir les obres que han anat a concurs).
Evidentment, ella encara no té ni idea de diafragmes ni de velocitats d'obturació, així que li vaig ajustar la càmera amb modus automàtic i la meva aportació tan sols es va limitar a explicar-li que era la composició i sugerir-li algunes fotos. Tot i açò, de les 3 que ha aportat al concurs, tan sols una és de les meves sugerències, les altres les va fer ella per iniciativa pròpia. Tanmateix es tractava de que anàs experimentant per ella mateixa i de veure a l'ordinador els resultats obtinguts.
Ja vos aniré penjant les seves fotos i les meves, tot i que tenia previst fer-ho una volta s'hagi fet públic veredicte del jurat aquest proper cap de setmana (estaría bé poder dir que alguna d'elles ha obtingut un premi, tot i que em sembla molt poc probable). *;)

joangomila
21/04/2010, 10:45
Per cert, apart del tema lliure hi va haver dos temes més que es van donar a coneixer en el moment de l'inici de la marató:

1.- Ciutadella vella, que venia introduit per un escrit de Joan Benejam (ara no el tenc davant però crec que aquest és l'autor) on es parla de com era la vida de la gent del camp de Ciutadella en temps passats.

2.- Blau.

També cal destacar el fet de que es donàs a cada participant una samarreta conmemorativa d'aquesta primera marató digital. Crec que va ser tot un detall per part de l'organització.

imported_admin
21/04/2010, 11:23
Interessant.
Ja ens passaràs les vostres fotos que van concursar, guanyint o no.

joangomila
21/04/2010, 14:13
Of course. ;D

joangomila
23/04/2010, 17:35
Per cert, apart del tema lliure hi va haver dos temes més que es van donar a coneixer en el moment de l'inici de la marató:

1.- Ciutadella vella, que venia introduit per un escrit de Joan Benejam (ara no el tenc davant però crec que aquest és l'autor) on es parla de com era la vida de la gent del camp de Ciutadella en temps passats.

2.- Blau.

També cal destacar el fet de que es donàs a cada participant una samarreta conmemorativa d'aquesta primera marató digital. Crec que va ser tot un detall per part de l'organització.

L'Escrit que introdueix el primer tema diu així:

"Moltes famílies del camp, quan partíen es diumenges cap a Ciutadella, s'esperaven a sa barrera d'es camí, i ses madones amb es seu capell pelut anaven davant, rallant de gallines, ous y mantega; mentres es lamos seguien darrera ocupant-se de s'anyada, d'es bestiar i de sa pastura, i colque pareia d'enamorats que no s'entenien d'aquelles coses, sinó d'amorosos desitjos i dolces esperances" Joan Benejam (Ciutadella Veia)

AntoniCladera
24/04/2010, 14:49
Hola a tots!!!!
Perdonau però he estat tota la setmana preparant la sessió de demà....
Reunió amb el jurat de la I Marató..... He hagut de fer el muntatge de les fotografies presenrades: un total de 165 de 55 participants (hi havia 60 inscrits, però 5 van velar elñ rodet... ;)

Orgamitzar un event així dur una feinada.... ho assegur..., tot ha d'anar rodat i sense falls... vam fger el que vam poder.....
Hi va haver 10 participants de menys de 18 anys que obtaran per decisió de lòrganització alñ premi general i també a dos premis per a joves.... (hem de mirar per ells....)

Bé dilluns penjaré les guanyadores......

salut!!

imported_admin
24/04/2010, 19:49
Celebro que tot hagi anat be, Toni. Una feinada.
Esperarem a veure els resultats.

joangomila
25/04/2010, 09:21
Sempre és d'agraïr que hi hagi gent disposada a fer feina pel foment de les aficions. I no sempre es valora correctament la gran feina que es fa i que no es veu. Moltes gràcies Toni!!!

AntoniCladera
26/04/2010, 13:16
Booooooooooooooono!!!! Ja està acabada la Marató.......

Ja tenim Guanyadors i guanyadores.....
Cal destacar que en Joan Antoni Gomila, Fotofindero nostro, ha estat finalista... Enhorabona!! i a la seva filla petita que també ha quedat finalista!!!!! Ayyyyyy Joan que sa petita et fotrà *;D ;D ;D

No vull oblidar la bona participació del també amic fotofindero Xec Gomila, que tot i que ses fotos eren bones... el jurat ja ho sabem..... no sempre trien com noltros veim...... Enhorabona Xec!!

També m'agradaria citar a la filla d'una altre fotofindero..... Sa meva filla, na Joana... que ha guanyat es premi de menor de 18 anys(consistía amb un ee pc(mini pc Asus) Està que flipa!!!

Vos pas sa foto de sa meva filla.... Esper que en Joan Antoni faci el mateix amb les seves finalistes......

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=26571 &g2_serialNumber=2

Vull, dir que ha estat un concurs amb molt bona participació. Un èxit!!!
Avui surt a la contraportada de s'Última Hora... amb fotos i tot!!

salut!!

imported_admin
26/04/2010, 14:29
Molt be , Toni.
Celebro que la feinada que haureu fet hagi estat compensada per l'èxit del Concurs.
Veig que les noves generacions venen apretant fort. Això és un gust.
Espero que el Fotoclub posi les fotos en la seva web perque les podem veure, no?

CarlosSilvestre
26/04/2010, 17:15
Ya os avisé al ver en su día las fotos de la hija de Biel...¡¡¡cuidado con la siguiente generación fotofindera que nos va a atizar en el cogote!!!
Enhorabuena Toni por el éxito de la convocatoria.

AntoniCladera
26/04/2010, 21:50
si, és clar que si.... les veureu prest!