PDA

Ver la versión completa : UNA SETMANA AMB EL PS cs5



AntoniCladera
04/06/2010, 15:06
Idò si....el vaig instal·lar fa una setmana per veure les benaurances d'aquesta nova actualització i .........................

Primer.- La interfície no canvia gaire a la del cs4... llevat del diseny del de les icones de les eines....Tot el demés: accesos a capes d'ajustament i altres eines queda igual... guai!

Segon.- Ara ve quan el maten!: Per jo en aquesta versi´so es carreguen la fotografia definitivament com a concepte pulcre, que jo sempre he defensat en els meus tractaments. M'explic:

Eines com les de: "deformación de posición libre", la qual és capaç de deformar qualsevol objecte d'una manera intel·ligent... a veure: Imaginau-vos un cavall fent un bot i no vos agrada la posició de les cames... cap problema!!, agafam aquesta eina, que ens permet vectoritzar l'element. Elegim els punts a canviar de posició i el cavall sense cap deformació ja te una nova postura.....

Una altra eina "miraculosa" és la de "rellenar" que està dins "edición" que simplement després de sel·leccionar una zona de la foto, pitjau aquesta eina i "Zas!" vos desapareix el que vos destorba...però el programa ha rellenat el "darrera"..... Una simple sel·lecció mal feta alrededor de lobjecte a llevar....

No vos vull enredar més....una darrera i acab...(que n'hi ha més...però acab per avui....) "El "pincel corrector puntual" ara fa la feina més "mágica". Vull llevar un fil d'electricitat que passa per damunt una finestra. Abans la feina de la finestra la feiem clonant. Ara no. Li fotem el pinzell de cap a cap i ell mateix fa la feina de la finestra, clonant de manera correcta les parts de la finestra.....

Valoració general i precipatada: ENS ESTAM CARREGANT A MARXES FORÇADES LA PARAULA "FOTOGRAFIA" PER DONAR PAS A ALTYRES CONCEPTES SIMILARS JA DINS UN MÓN TOTALMENT DIGITAL. MÉS QUE MAI ELS RAW SERAN NECESSARIS I IMPRESCINDIBLES PER DEMOSTRAR SI UNA FOTO HA ESTAT O NO RETOCADA.....
EN FI...... JO SEGUIRÉ DINS LA FOTOGRAFIA DE NATURA, RESPECTANT ELS PROCESSOS I LES TÈCNIQUES PER TAL DE NO DESTORBAR NI MANIPULAR LA FOTOGRAFIA....
CADA UN QUE FACI EL QUE LI DICTI LA CONCIÈNCIA....
AMB EL CS5.... DIFÍCIL... ;D ;D ;D ;D ;D ;D



salut!!

imported_admin
05/06/2010, 12:30
Toni, de tot el que exposes em quedo amb dues coses:

.- Millora i avanç en tècnica fotogràfica.

.- El RAW com a referència (com tu dius) per seguir disfrutant tant de la fotografía com de la tècnologia aplicada a la fotografia.

Si penses en la evolució de l'art pictòric podries veure-hi un paralelisme amb el que està passant i passarà amb la fotografía. No hem de renunciar a RES, tot te cabuda.

XaviMarques
29/07/2010, 19:45
jo sa veritat mencanten ses 4 cosetes noves

CarlosSilvestre
30/07/2010, 13:03
Chico...la vida es cambio y capacidad de adaptación. Ya conoceis mi opinión: pintura, acuarela, daguerrotipo, foto clásica, digital... si hay buen gusto y el resultado es artísticamente interesante ¿qué más da? Y que conste que cada vez soy más minimalista en esto del uso del PS.

joangomila
30/07/2010, 15:11
Personalment, jo em considerava un "romantic" de la fotografia i em va costar molt acceptar els beneficis de la fotografia digital.

En part estic d'acord amb el que diu en Carlos sobre l'estètica dels resultats i també estic d'acord amb el que diu en Toni sobre la llibertat de cadascú per a utilitzar les eines segons la seva consciència.

Per part meua el que vull fer és el que he fet fins ara: intentar (dic intentar per que soc conscient de que no sempre ho puc aconsseguir) intentar, idò, treure fotografies tècnicament correctes per tal de que la feina amb el ps hagi de ser la mínima possible.

Supòs que és, encara, una visió romàntica de la fotografia on el que més valor és la possiblitat de captar instants unics i irrepetibles sense haver de recorrer a la introducció d'elements artificiosos per tal de que la fotografia sigui bona.

Al mateix temps, vull respectar la feina d'altra gent que fent ús d'aquestes noves tècniques pugui crear obres estèticament correctes.

Potser seria* una bona idea que s'organitzasin concursos on s'hagi d'acompanyar l'obra presentada amb el corresponent arxiu Raw per tal de saber fins on arriba el mèrit fotogràfic i on comença el mèrit creatiu, a partir de les eines del ps, per part de l'autor.

CarlosSilvestre
31/07/2010, 19:32
¡Bien dicho Joan

victormijares
31/07/2010, 19:40
Ese tipo de concursos ya existen, vaya por lo menos los que seguido te piden el original en raw. Ya sabeis todos mi aficion por el PS, pero como comentais mas arriba, si la foto esuna porqueria, hablando mal, no hay PS que valga

PepePenafiel
01/08/2010, 17:11
Cuanta razón, chicos. Creo que durante estas últimas semanas he avanzado de manera significativa con mi nueva cámara.
Unos 5 días en Londres y unos 12 en el Pirineo creo que han arrojado un balance positivo en cuanto al conocimiento de mi 5D.
Estoy realmente contento porque empiezo a exponer correctamente.
He estado editando posteriormente imágenes de Londres y he probado a hacerlo de una manera mas estricta pero a la vez mas técnica. Básicamente he utilizado la técnica 3D, seguramente en algunas será correcto y en otras no tanto por que ninguna técnica es efectiva en le 100% de los casos.
A mi también me atrae la idea de ser lo mas parco posible en el revelado. Pero disfruto enormemente de la gente que es capaz de llegar muy, muy lejos con el PHP.
A mi encanta ver las ideas de Victor, por ejemplo. Disfruto con ellas.