PDA

Ver la versión completa : Vida després de la mort?

beptaltavull
16/12/2012, 20:39
Hola companys, fa temps que no penjo res ja que he estat molt ocupat darrerament... :( :( :(

Aquesta feta d'aquesta matinada a Santandria acompanyat d'en Joan Antoni... un... dit i fet.

Tan sols revelada en ACR per variar la temperatura i poc més, ni tan sols reenquadrada

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12167 4&g2_serialNumber=1

NIKON CORPORATION Modelo NIKON D700
Valor de Apertura f/16 Espacio de Color Uncalibrated
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 66 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 13 sec
Fecha/Hora dom 16 dic 2012 09:55:18 CET IPTC: Derechos de Autor BEP TALTAVULL

joangomila
16/12/2012, 23:09
M'agrada molt sa textura aconseguida i sa temperatura general de sa imatge.
Per contra, ses roques que estan tan a prop del marge dret és una llástima, tot i que he de dir que ens hem trobat amb enquadraments molt ajustats en totes ses fotos que hem fet avui i tot era una mica forçat.
Bona feina, Bep!

imported_admin
17/12/2012, 00:26
Chapeau, Bep !!!
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6028& g2_serialNumber=2

AntoniCladera
17/12/2012, 08:20
Bones....
Bep.... he de dir:
El títol no hi pega...... només hi ha mort i la mar, aigua, humitat denota és mort....
Profunditat...... ? Angle de toma? composició general?
Em sap greu, però aquesta imatge no trasmet res (perdó... no EM trasmet res)... m'hi falta cosa... dedicació en la composició... cosa.... no ho sé...però per mi no és vàlida.

Salut! ;)

manelalmar
17/12/2012, 12:02
Bona foto, Bep

CarlosSilvestre
17/12/2012, 18:12
Joder, qué susto me has dado con el título. Me he dicho "este ha pillado un fantasma".
La foto en sí ciertamente no acaba de emocionarme porque no me transmite nada especial, posiblemente porque al tronco le falta garra. Lo vería bien como un primer plano de un paisaje. Lo siento :'( :'( :'(

beptaltavull
17/12/2012, 19:28
Gràcies pels vostres comentaris... i temps, feia dos mesos de la darrera foto que havia penjat i potser hauria pogut estar-me dos mesos més a penjar-ne una altra.

Que vos sembla aquesta de dos dies abans? Aquest dia el tronc estava surant a la deriva i no podia donar-li més temps d'exposició, per jo hi veig massa elements* :-? :-?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12168 2&g2_serialNumber=1

NIKON D700*
Valor de Apertura* f/8* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 20 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/20 sec*

juancuadros
17/12/2012, 19:30
Hola Bep: Yo también me asusté un poco con el título. Bueno más que susto....intriga. La verdad es que me gustaría
ver más cosas en esta imagen......no sé. Quizás un poco más de exposición para el agua y que el tronco no quedara
tan apretado la mejoraría, según mi criterio, que no tiene porque ser el bueno...... por supuesto. La definición en la
textura del tronco es buena pero creo que aún se tendría que forzar un poco más para darle màs garra. Y como te
dije antes, siempre según mi criterio. Un saludo.

juancuadros
17/12/2012, 19:38
Hola otra vez: Acabo de subir mi comentario a la primera imagen y me encuentro esta otra, que por supuesto me gusta
mucho más. Me gustaría verla sin las rocas blancas en el primer plano, a la derecha. Pero esto es rizar el rizo.
Como te digo. Me gusta. Saludos.

VLafebre
17/12/2012, 20:09
Òndia que ràpid va això del foro segons com. Una foto pujada ahir a quarts de 9 del vespre i, una mica més, ja faig tard per comentar-la. Però això vol dir que hi ha "vidilla".

Per la primera foto: Em sap greu, Bep, però a mi tampoc em diu gran cosa, la foto. Veig que hi havia una intención però -com ens passa a tots moltes vegades- després la intenció no es tradueix en quelcom que ens satisfà.

Per la segona foto: Mmmmm... tampoc m'acaba de convèncer.

beptaltavull
17/12/2012, 20:44
Gràcies companys, personalment em segueix agradant la primera... bastant :D

CarlosSilvestre
18/12/2012, 13:55
La segunda me gusta más aunque es posible que sobren las rocas del primer plano y haya que dar más luz a tronco y agua.
Como habrás notado estábamos deseando que colgaras fotos regularcillas de una vez para ensañarnos contigo ;D ;D

joangomila
18/12/2012, 14:10
D'aquesta segona foto voldria comentar alguns aspectes que em semblen molt positius i que ningú ha comentat:
1.- Es tractament del cel i els tons els trob molt encertats. Vas fer ús de ses teues tècniques per a compensar s'exposició d'aquesta zona i aconseguir un "only raw"?
2.- Sa llum que il.lumina "Es Castellà" es molt bona, m'agrada per que tot i que està molt enfora, aquest color taronja li dona major protagonisme.
3.- Es verdet de damunt ses roques te una tonalitat molt real que també m'agrada molt.
4.- El moviment de l'aigua al primer plà ajuda a donar dinamisme a sa imatge.

VLafebre
18/12/2012, 16:53
Tot i que ja vaig donar la meva (curta) opinió sobre la segona foto, al donar-la sobre el conjunt de l'obra no vaig parar a resaltar els aspectes positius que té. Per això vull agrair al Joan que ho hagi fet ell i, que de pas, ens ho hagi recordat. Comparteixo amb en Joan els seus punts 1 i 4.

beptaltavull
18/12/2012, 18:24
Gràcies companys, ja sabem que no totes les fotos que penjam han d'agradar a tothom...
el que si vull dir es que una foto sempre te parts negatives i parts positives,
ja que la fotografia perfecta no existeix, ni tan sols les dels millors mestres.

Joan A.: referent a la segona foto... ja vas descobrir els meus fantástics ND's,
una mica complicats d'emprar, però que donen bons resultats en quant els afines.

PD: Es curiós que la primera foto, a "Nikonistas foro" tengui més èxit que aquí* ;) ;)

CarlosSilvestre
18/12/2012, 18:31
Gràcies companys, ja sabem que no totes les fotos que penjam han d'agradar a tothom...
el que si vull dir es que una foto sempre te parts negatives i parts positives,
ja que la fotografia perfecta no existeix, ni tan sols les dels millors mestres.

Joan A.: referent a la segona foto... ja vas descobrir els meus fantástics ND's,
una mica complicats d'emprar, però que donen bons resultats en quant els afines.

PD: Es curiós que la primera foto, a "Nikonistas foro" tengui més èxit que aquí* ;) ;)

Los de Nikon siempre habeis llevado fama de blandengues ::) ::)

juancuadros
18/12/2012, 19:57
Hola Bep: Respecto a la PD. sobre "Nikonistas foro". Te diré que no me extraña en absoluto. Yo llevo muy poco
tiempo entre vosotros, pero ya me dí cuenta que Fotofinde es un foro muy tradicional. Esto tiene sus ventajas
y sus inconvenientes. Para mi el inconveniente que quizás sea el peor, es que el fotógrafo que pone su imagen
en el foro, se puede sentir un poco reprimido y no presentarà aquellas fotos donde su capacidad de expresión
se haya lanzado más. Sobre todo en el procesado o conceptos de imagen que se salgan de esta linea tradicional.
No me gustaría que nadie se sintiera ofendido o molesto con mis palabras, pues mi intención está muy lejos
de esto. Solo quiero manifestar una impresión personal y que posiblemente puedo estar totalmente equivocado.
Además quizás como más "novato" entre vosotros no debiera haberlo dicho.......pero ya está. Saludos.

beptaltavull
18/12/2012, 21:15
Hola Bep: Respecto a la PD. sobre "Nikonistas foro". Te diré que no me extraña en absoluto. Yo llevo muy poco
tiempo entre vosotros, pero ya me dí cuenta que Fotofinde es un foro muy tradicional. Esto tiene sus ventajas
y sus inconvenientes. Para mi el inconveniente que quizás sea el peor, es que el fotógrafo que pone su imagen
en el foro, se puede sentir un poco reprimido y no presentarà aquellas fotos donde su capacidad de expresión
se haya lanzado más. Sobre todo en el procesado o conceptos de imagen que se salgan de esta linea tradicional.
No me gustaría que nadie se sintiera ofendido o molesto con mis palabras, pues mi intención está muy lejos
de esto. Solo quiero manifestar una impresión personal y que posiblemente puedo estar totalmente equivocado.
Además quizás como más "novato" entre vosotros no debiera haberlo dicho.......pero ya está. Saludos.

Juan, aquí cada cual es libre de expresarse como crea conveniente, siempre y cuando se haga de forma correcta.
Si revisas un poco algunas galerias verás que algunos de nosotros, de vez en cuando, hemos intentado hacer algo diferente, a veces con éxito y a veces sin él. Mira Vicenç, Carlos S., Jaume F. etc.
Pero a veces cae en gracia y a veces no.* :-? :-? :-?

LluisSurralles
19/12/2012, 01:11
Moooolt bé. Sobre tot la primera. La segona es una bona foto pero no té la classe, composició, personalitat i intenció de la primera. Per a mi: fotofindera total.

CarlosSilvestre
19/12/2012, 08:47

Me parece bien que des tu opinión. Es cierto que hemos tenido (yo mismo) una deriva hacia fotos más "clásicas". De hecho alguno de los foreros más iconoclastas hace tiempo que no cuelgan nada y se echa en falta su frescura. Buen toque de atención.

PepePenafiel
19/12/2012, 16:46
En primer lugar perdón por mi tardanza .
Vaya por delante que llevo varios días disfrutando de la actividad de este foro.
Mi opinión sobre la imagen , en contra de la mayoría es que me gusta la primera.
Me gusta el timepo de exposición empleado quye considero en su justo punto, me gusta el encuadre y me gusta ese árbol.
No estoy seguro si hubiese intentado sacarle mas contraste , incluso algo más de textura a ese tronco maravilloso. Sospecho , querido Bep que ya lo habrás probado y esta ha sido tu elección por lo que lo doy por buena. Si esta algo cerrado el encuadre, algo mas de aire le vendría bien. Pero, insisto, es una foto que me gusta y mucho.
De la ssegunda imagen, en primer lugar decir que con las rocas del primer plano no me convence pero que retiradas estas es una composición más completa, más rica, está elegido muy bien el momento y , es cierto que esas rocas cortadas no le ayudan.
Debo decir que es un trabajo muy currado Bep, te felicito por tu empuje y por tu gusto.
Un abrazo.

PepePenafiel
19/12/2012, 16:48
Jolín, nuevo perdón. Desde el ordenador que escribo me sale por defecto la letra en gris claro y no he visto los numerosos fallos de escritura. :-[

raulsintes
19/12/2012, 18:03
Hola Bep: he seguit tot aquests comentaris referent a la primera fotografia i haig de dir al teu favor que, por ser que des des punt de vista fotogràfic, tècnicament no segueixi els paràmetres pertinents, però si els ulls dels espectador ho miressin cóm una simple escultura, segur que les impressions seríem unes altres.
En quant a la segona, si be sa primera roca amb verdet queda molt be, ses des costat que semblen més be un enderrossall; he retallat totes ses roques i a jo em semble millor ja que la foto té molta profunditat i cóm ens deia en J, Benito, verticalitat. ;)

beptaltavull
19/12/2012, 22:41
Gràcies companys pel vostres comentaris constructius.
Vos faré cinc cèntims del que jo vaig veure al fer la foto, parlo de la primera... sempre veim algo més enllà de la pura imatge.
Vaig veure un ésser mort que la naturalesa li havia donat l'oportunitat de viatjar per mar, en lloc de restar viu, però estàtic ,
i servir de refugi a diferents essers marins, com ara les llampugues que es serveixen d'elements com aquests per camuflar-se.
La sedositat del mar i la temperatura, per jo, dona aquella pau i tranquilitat a l'element mort.
Per això aquest títol* ;) ;)

imported_admin
20/12/2012, 00:00
Repeteixo: Chapeau, Bep!.

beptaltavull
20/12/2012, 23:31
Repeteixo: Chapeau, Bep!.

Gràcies Jaume, ja sé que es una fotografia algo especial i entenc que no sigui del gust de tothom, però no era el que pretenia.
Si ha agradat a algú ja em sento satisfet.* :D :D