PDA

Ver la versión completa : Ja tenim guanyadors del concurs de fotografia GOB



XaviMarques
16/11/2010, 11:08
Ja tenim guanyadors del concurs de fotografia GOB MENORCA

http://www.gobmenorca.com/noticies/151110/


Ja tenim guanyadors del concurs de fotografia "Els Sentits de l'Aigua" que el GOB Menorca, amb el suport del departament de Cultura, Patrimoni, Educació i Joventut del Consell Insular ha organitzat durant el passat mes d'octubre.

El jurat, format per Pedro Arrojo, membre de la Fundación Nueva Cultura del Agua; Antoni Cladera, fotògraf de natura; Àngel Gomila, membre dels Photobloggers de Menorca; i Carlos Coll, membre de la Junta Directiva del GOB, van premiar als següents participants:

* * * Marc Florit Gornés, guanyador absolut de la categoria d'adults amb una fotografia d'un paisatge de ses salines de Fornells. Premiat amb un vol amb avioneta i un lot de productes de custòdia del territori.
* * * Xavier Marquès Triay, primer premi de la categoria júnior amb una fotografia d'un torrent d'Alaior. Premiat amb un vol amb avioneta.
* * * Josep Bagur Gomila, segon premi de la categoria júnior amb una fotografia sobre consum i reptes d'una font banyant les mans de dues generacions. Premiat amb una volta amb veler.
* * * David Coll Pieres, tercer premi de la categoria júnior amb una fotografia de la temàtica S.O.S. mostrant la terra resseca esquerdada pel sol. Premiat amb un lot de productes de custòdia del territori.

Des del GOB volem agrair la participació mostrada i convidar a tothom a seguir els propers actes de la campanya que conclouran amb la projecció d'un audiovisual sobre l'aigua i que recollirà les millors fotografies presentades al concurs. Estigueu atents a les pròximes informacions.



http://www.gobmenorca.com/noticies/151110/image

imported_admin
16/11/2010, 12:31
Enhorabona als quatre i, en particular anuestros compañeros fotofinderos, Xavi Marquès i Josep Bagur.

joangomila
16/11/2010, 15:06
M'adhereixo a les enhorabones, però em podeu explicar que s'enten per categoria junior? ja que, a tu Xavi no et veig com un junior, o és que ets més jove del que aparentes??? ;D ;D ;D

XaviMarques
16/11/2010, 15:23
Gracies cumpanys!! i enorabona els altres!! per sa vostre informació , sa meva foto es sa des torrent


Joan, sa categoria junior era menors de 30 anys i jo en tinc 24 axi que entrava com a junior jejejeje

me fas mes vell? >:( :'(

joangomila
16/11/2010, 16:24
I ves, menys de trenta si que els tens, però 24.... no t'els feia. ;)

AntoniCladera
16/11/2010, 18:04
Xavi, Ja em donaras sa comisió com vam quedar per votar sa foto teva :P :P :P :P :P

XaviMarques
16/11/2010, 20:41
jajajajaajaj, que no vam cadar que tu faries de pilot????

jajajajajajajajajajaja ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

PepePenafiel
18/11/2010, 07:30
Felicidades Xavi, y ahora ..¡¡¡¡a volaaaaaar!!

XaviMarques
18/11/2010, 15:58
Gracias pepe!!! Volareee ohhhh cantare jajajajajajaj sacare fotos , eso espero !!!!!!

CarlosSilvestre
18/11/2010, 18:13
Enhorabuena a todos los ganadores.!!!!

XaviMarques
21/11/2010, 20:43
Gracias Carlos!!!!

mariarosaoliver
23/11/2010, 23:49
Me uno a la enhorabuena general y especialmente para ti Xavi :) :)