PDA

Ver la versión completa : Concurso "Miradas gatunas"



mercefranch
13/10/2009, 20:56
Tinc el plaer de poder comunicar-vos que avui mateix, fa 5 minutets, he sabut que han triat una fotografia meva com a guanyadora d'un concurs de fotografia de mirades de gats a nivell internacional.

La qüestió és que s'havia de fer un calendari de l'any k ve amb fotos de mirades de gats i tota la gent registrada a una pagina (www.unitedcats.com) podia enviar 3 fotos com a maxim amb la temàtica dels ulls de gats o mirades felines.

Doncs bé, de 11.754 fotografies se n'havien de triar 12 que serien les planes de cada més de l'any. I tinc el plaer de poder dir, que la meva gata n'és una de elles.

No m'ho esperava per res del món, 11.754 fotografies, són moltes fotografies... Peró sí, estic tant emocionada que m'he posat a perseguir la meva gata per a abraçar-la i a fer salts per la casa, els meus pares al·lucinaven... jejeje

Us deixo el link de la pagina dels guanyadors per si a algú li interessa fer un aguait.

http://en.unitedcats.com/campaign/calendar2010/results/es

Per cert, les fotografies seleccionades son les que surten a "Monthly Meows", la meva és la tercera, a sota hi ha l'alias meu "Pisasha":

http://en.unitedcats.com/campaign/calendar2010/results/21251

Una abraçada!!!!!!!!! ;D

imported_admin
13/10/2009, 21:11
Enhorabona Mercè!!!. *[smiley=tekst-toppie.gif]
Ets escàssa, pero quan ti poses ...

joangomila
13/10/2009, 22:16
Enhorabona, no deu ser gens fàcil que et seleccionin en primer lloc entre més d'onze mil fotografies. Quina enveja!!! (sana).

BielPons
13/10/2009, 22:38
Enhorabona Mercè, quina alegria i sa foto fantàstica.

XaviMarques
13/10/2009, 23:03
Enorabona Merce!!!!
Estic conten per tu
aso ens fa mes ganes de seguir fotografiant ;)

MariaFlorit
13/10/2009, 23:05
Mercé.

La gata es preciosa, y la foto muy buena, parece que la tenga delante mio.

!Muchas Felicidades¡ por ese merecido premio.

AlbaRebordosa
14/10/2009, 04:38
Et felicito!!!! és molt maca i ja té mèrit ja, entre tantes fotos... a mi els gats em xiflen i ara m'hi entindré una bona estona amb aquests enllaços que ens has enviat.
Al teu correu personal t'envio una foto que també li van donar un premi , però molt més discret que el teu. També t'enviaré un enllaç a un àlbum picasa on he penjat un reportatge de fotos que em van encarregar d'una colònia de gats. Em va venir una bogeria amb tants gats. I clar , tècnicament podrien ser molt millors però la intenció ja val. I m'ho vaig passar molt bé.
Volia incloure-ho en aquest missatge però no me n'he sortit. :-[
petonets, Alba

TeresaSantacana
14/10/2009, 05:35
Hola Mercé! FELICITATS !!!!!! Com diu el teu pare, no te veim gaire "fotogràficament" però has tingut un premi amb una foto preciosa i entre ...... unes quantes mil més. Açò no té preu.
ENHORABONA !!!!!! Ara posat-t'hi amb els cavalls. Bé ja hi estàs posada però has de provar-ho també internacionalment. Que ho veieu, INTERNACIONAL !!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
Una besada molt forta xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,
Teresa

XecGomila
14/10/2009, 06:13
Tinc el plaer de poder comunicar-vos que avui mateix, fa 5 minutets, he sabut que han triat una fotografia meva com a guanyadora d'un concurs de fotografia de mirades de gats a nivell internacional.

Una abraçada!!!!!!!!! *;D




¡¡.. enhorabona Mercé ..... * fa molta ilusió rebre cualsevol premi.... * per cert molt bone sa foto.



... ahh.. tambe soc de gats.... tenc gata a casa .... ..*

salutacions....

imported_admin
14/10/2009, 09:44
......
Volia incloure-ho en aquest missatge però no me n'he sortit. *:-[petonets, Alba

N'Alba m'ha demanat que ho posi :

http://picasaweb.google.com/alba.cinc/2009_09_26_gats_colonia_SantQuirze#

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4628& g2_serialNumber=2

AntoniCladera
14/10/2009, 13:55
ENHORABONA!!!!!!!!!!!
;) ;)

CarlosSilvestre
14/10/2009, 15:23
¡¡¡OÉ, OÉ, OÉ OÉ...!!! ¡¡¡CAMPEONA, CAMPEONA!!!
Felicidades Mercè.
A este paso sala de trofeos FF va a ser mayor que la del Barça y el Madrid juntas.

mercefranch
14/10/2009, 20:52
Et felicito!!!! és molt maca i ja té mèrit ja, entre tantes fotos... *a mi els gats em xiflen i ara m'hi entindré una bona estona amb aquests enllaços que ens has enviat.
Al teu correu personal t'envio una foto que també li van donar un premi *, però molt més discret que el teu. També t'enviaré un enllaç a un àlbum picasa on he penjat un reportatge de fotos que em van encarregar d'una colònia de gats. Em va venir una bogeria amb tants gats. I clar , tècnicament podrien ser molt millors però la intenció ja val. *I m'ho vaig passar molt bé.
Volia incloure-ho en aquest missatge però no me n'he sortit. *:-[petonets, Alba

Oh, Alba! el reportatge es xulíssim, que macos, jo me'ls emportaria tots a casa, no m'hi puc resisitir, m'agraden massa... jejeje

Una abraçada ;)

mercefranch
14/10/2009, 20:55
Gràcies a tots, la veritat esque encara estic una mica en estat de "shock", se'm fa gran pensar-ho... i m'emociona pensar que a més, el premi l'he guanyat amb una fotografia de la meva gata, que és un dels meus orgulls. Això m'omple...


Una abraçada a tothom *:)

imported_admin
14/10/2009, 22:10
Pues.... que siga la fiesta! Queremos más fotos y más premios. !!!
La foto és de na Mercè.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=573&g 2_serialNumber=2

XecGomila
15/10/2009, 06:08
.. primer plano fantastic.... un bon joc de colors....

.. la protagonista com es diu.... -- *Pisasha* es un alias o el nom ...



Salutacions....

FerranFranch
15/10/2009, 08:43
Yeeeeeeeeeehaaaaaaaaw!!!! Esa es mi Reina!! Si és que és la millor der món mundiá!!

Ei, però i això de Pisasha? Mhm...

Wenu, felicitats a la gata i a la fotògrafa ;) que el mèrit tant és d'una per ser guapa, com de la fotògrafa per captar l'instant idoni des de la perspectiva idònia.

Congrats!

Franch Junior

imported_admin
15/10/2009, 09:18
Ei! Mojitóman, per fi entres al FFF : Benvingut . Ara has d'animar a la Caipirinhómana a passar per aquí.
Aprofito per recordar-vos que teniu un album cadascú a la GALERIA FF :
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php

Pisasha és l'alias que te la mercè.

mercefranch
15/10/2009, 12:40
.. primer plano fantastic.... un bon joc de colors....

.. la protagonista com es diu.... -- *Pisasha* es un alias o el nom ...



Salutacions....




La protagonista es diu Reina, Pisasha és el meu alias ;)

mercefranch
15/10/2009, 12:43
Yeeeeeeeeeehaaaaaaaaw!!!! Esa es mi Reina!! Si és que és la millor der món mundiá!!


Wenu, felicitats a la gata i a la fotògrafa *;) que el mèrit tant és d'una per ser guapa, com de la fotògrafa per captar l'instant idoni des de la perspectiva idònia.

Congrats!

Franch Junior

Gràcies Ranxo!!!!!!!!! a que és guapa la minchita??? si és que no es mereixia menys... ;)

LluisBertran
15/10/2009, 15:55
HOLA MERÇE !!!!
REPETEIXO EL QUE HE DIT AMB UN MAIL, A UN TAL SR.JAUME FRANCH.
QUE CONTENT DEU ESTAR PER UN EXITAS DE LA SEVA FILLA,...
LA MES SINCERA FELICITACIO, PER AQUESTA FOTO TANT XULA I TANT
NITIDA, M'ENCANTAN LES FOTOS NITIDES AL MEINX ON HAN DE SER NITIDES, ELS ULLS, LES PESTANYES, ELS BIGOTIS DE LA GATA TANT MACA,....MES FELICITACIONS PER HABER ESTAT ECULLIDA ENTRE TANTES,.... DISFRUTA-HO.
JA EM DIRAS MODEL DE CAMERA I OBJETIU PER CURIOSITAT....I NO PARIS,... ENDEVANT..
SALUTACIONS, LLUIS

LluisBertran
15/10/2009, 15:58
AH,
M'OBLIDABA DE FELICITAR A LA MODEL I A TOTA LA FAMILIA, ...
TOTS TAN AFICIONATS AMB AQUEST ART TAN MAGIC...I QUE ENS FA VIURE MILLOR...
UNA ABRAÇADA A TOTS, LLUIS

PepePenafiel
15/10/2009, 20:49
Enhorabuena Mecè, preciosa fotografía.

JorgeCastro
31/01/2010, 23:12
Un poco tarde, pero creo que el Felicitar no tiene caducidad, por tanto, ENHORABUENA. La foto es espléndida. Saludos.

raulsintes
04/05/2012, 11:25
No tothom té una gata tan fotogènica a casa!!!

Enhorabona Mercè. ;) ;)