PDA

Ver la versión completa : Primera foto a pujar... esper que funcioni!!



JoanCardona
02/09/2009, 18:07
Aquesta foto està presa a ses festes de St. Jaume. Quan vaig abaixar es cap vaig veure es reflex de ses figures des músics i em va agradar. És sa recerca de punts de vista i angles diferents...https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3250& g2_serialNumber=2

imported_admin
02/09/2009, 22:34
M'agrada molt la foto. Ben vista Joan.
Potser ( gust personal) li posaria un altre marc.

Ara diré una bojeria : i en b/N? ::)

AntoniCladera
03/09/2009, 06:17
Ara diré una bojeria : i en b/N?
Ah! Ah! Ah! a mi el 061, tenim una urgència!!!! :o :o :o El Jaume ens torna monocròmic ahhhh! ;D ;D ;D ;D ;D

Fora bromes. ;)
Joan
LA idea és bona, els talls no els veig gaire endevinats.... em falta cosa...però és una opinió més...de totes maneres, està molt currada i es nota la mà sensible..... m'agrada!!

salut!! ;)

CarlosSilvestre
03/09/2009, 07:32
Me gusta el buen "ojo fotográfico" que tuviste al fijarte en las sombras. Pienso que sobran pies y piernas pues distraen de lo importante de la foto: las sombras. Al ser prácticamente una imagen monocromática no veo tan relevante que sea en color o BN.

imported_admin
03/09/2009, 17:14
No sé si quitar los pies de los músicos mejora la foto. Los pies quizás los dejaría, lo que me molesta visualmente es el camal del pantalón de la izquierda.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3296& g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
04/09/2009, 07:11
Me gusta.

AntoniCladera
04/09/2009, 09:32
ueeeep!!! esto canvia!! 8-) 8-)
m'agrada
b&w? :-[
:D

XaviMarques
04/09/2009, 10:22
a jo tambe m'agrada mes axi
però una coseta que li faria jo es davallar
es color i treura un poc es detalls de enterra

imported_admin
04/09/2009, 10:41
ueeeep!!! esto canvia!! 8-) 8-)
m'agrada
b&w? :-[ :D
Ja la he passat a B&N Toni, però em va fer cosa manipular més la foto d'en Joan i no l'he pujat per això.
Aquest és un altre tema que m'incomoda : Amb tota la bona intenció de discutir sobre una foto que demana crítiques, tinc tendencia a agafar-la i veure les variants que ofereix ( reenquadrament, nivells, B&N, etc) , però moltes vegades amb freno pensant que tal vegada ha de ser l'autor qui tingui la opció de jugar amb la seva foto a tenor dels comentaris que li fem.
No sé si m'explico.

AntoniCladera
04/09/2009, 10:58
Perdó, Jaume... anava de broma..... és que tenc cura...ja ho saps... no sé com m'aguantes cybernèticament... m'estaré calledet val? :-X

A mi particularment, si no ho demano, no m'agrada que me la fitorin..... si l'he parida d'una manera és per alguna cosa, no? no ho trobes.... ? diferent és que trobi que es pugui millorar i la critiqui.... aconselli..... en definitiva el que feim...... Aquí a diferència d'altres foros es diuen les coses sincerement...de moment i així, creu-me, es millora i la persona es sent més bé...

salut!!! ;)

CarlosSilvestre
04/09/2009, 11:52
Quizá es más correcto proponer los cambios que hacerlos.
En principio, como dice Toni, si hacemos una foto de una determinada manera es por algo. Sin embargo muchas veces es cierto que se nos escapan detalles que los demás sí ven y que estropean o mejoran la imagen.
No obstante a mi particularmente no me importa que la gente de este foro muestre sus versiones de mis fotos... siempre que quede el tema en casa, claro ;)

PepePenafiel
04/09/2009, 20:28
A mi también me parece que es mejor recomendar, por mi parte posiblemente una vez recomendado quizá yo mismo propusiese si alguno se animaba a dar su versión ( como dice Carlos ya que todo queda "en familia").
Esta imagen me gusta mas con el recorte , a mi me distrae las piernas y los pies, creo incluso que esas sombras del as ramas también se podría retirar.
Pero esa mi versión de la foto no la el autor al que , por cierto , felicito porque ha visto una bonita foto,¡¡bien vista si señor!!.
Me encantan estas tomas que traducen visión y sensibilidad del fotógrafo.
Y por último Jaume tómate un polaramine par evitar la alergia en los ojos al ver tu B/N ( te están comiendo el coco los monocromáticos... ;) ;) ;)

imported_admin
04/09/2009, 20:51
Me reservo la opción de presentaros el b/N hasta que el autor ( Joan) se manifieste en este sentido.
De todas maneras, soys libres de intoxicaros en privée con la versión descolorida que podais versionar en casa. Yo ya lo he hecho y no me ha hecho estornudar, pero tampoco le veo más gracia que la de color.
A ver que dice Joan Cardona.

Por cierto, los pies de la parte superior de la foto no me molestaria dejarlos y establecer un duro contraste entre un objeto real y una sombra. Al menos lo probaría. Probablemente alargaria demasiado la foto, pero.

PepePenafiel
04/09/2009, 21:14
Efectivamente es otra opción ,eso es lo bonito el comentar nuestra visión de esa imagen y compartirla para contrastar ideas.

JoanCardona
07/09/2009, 16:09
Perdona sa tardança en contestar, però estic de viatge i no he tingut oportunitat fins de ara de connectar-me.

Gràcies a tots pes comentaris i ses valoracios; totes són molt profitoses.

En Jaume ja sap que MAI me molesta que es retoqui o es proposin canvis a ses meves fotos; és una manera molt útil d'aprendre i evolucionar.

Estic totalment d'acord en que si hi ha alguna cosa que em sobre són es calçons des músic. Havia dexiat ses botes des caixer per un contrast entre ombres i realitat, però també veig millor sa foto retallada.

Quan a BW i després de respirar profundament uns instants després de rebre un cop tan fort com sa prosposta per part d'en Jaume... la podríem veure; també he valorat incrementar es contrast entre ombres i fang, abaixar un poc s'intensitat des fang i enfosquir ses ombres; no sé, ho he de provar.

imported_admin
07/09/2009, 18:02
Jo ha ho he probat. Tinc la foto en B/N per si vols veure-la, però simplement he desaturat la de color. Deixerem que juguis tu amb la teva foto.
A veure si t'animes i probes a :
1. deixar les botes del caixer
2. a fer-la en B/N.
3. a retocar el fang.
Salut, Joan.