PDA

Ver la versión completa : Falco tinninculus. Xòric



AntoniCladera
10/09/2009, 20:24
No volia deixar de pujar una foto de la meva veritable passió, que és la fotografia de natura "estrictu sensu".
O t'agrada o no t'agrada, ja ho sé, és mal de fer criticar una foto d'una ocell, però em feia il·lusió pujar-la perquè conegueu d'aprop la meva passió.

Per fer aquesta foto vaig haver d'estar només cinc hores dins un aguait a un camp acabat de segar on una cinquantena de xòrics caçaven ratolins i altres insectes a boldrus..... Una disfrutada. Vaig posar-lis una branca a modus de posader a prop de l'aguait(a 10mts+/-) per si veníen a descansar... si, van venir,,,,,si....ja ho crec... en cinc hores va venir aquest i es va estar UN MINUT, aferre't.
Duia la D300, el 500mm i el duplicador acabat de sortir del quiròfan de Nikon.... Distancia focal total de 1050mm!!!!Aquell que no servia per Sigma i el vaig fer servir emprant una dremmel---- pues si....
Des de les 06'30h a les11'45h, assegut a sa cadireta catre, un té temps de pensar, de llegir...no molt, perquè el moviment és espectacular.....Es foten a volar i es queda en suspensió....quina passada!! Vaig tenir mala sort! enMurphy em va fer companyia: els vols en suspensió els feien de cul a la càmera.... collons!!!!! >:( >:( >:( >:((bufava tramuntana i l'aprofitaven per frenar les ales. Jo stava amb el sol darrera, es a dir de cara a tramuntana....)

Bé menys rollos i vos deix amb una imatge de les d'aquell dia.
Que la disfruteu...!!!!!

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3493& g2_serialNumber=2
D300
Sigma 500mm
Dupli 1,4x nikon *Distància focal total: 1050mm!!!
f/5,6
1/500
iso200
EV +1

XaviMarques
11/09/2009, 06:25
Bon dia Toni!
be despres de estar 5 horetes esperant sembla que a valgut la pena no??
perque sa foto es molt guapa!
molt ben feta, no tenc res a criticar m'agrada molt! :P

imported_admin
11/09/2009, 17:40
Aquest xòrig de ser el que ha quedat de la escabetxina que ha fet l'Elmer, no?
http://roxanne.typepad.com/rantrave/images/elmer.jpg
Quina distancia focal!
Quin bokeh!
Quina paciencia!
Quin espectacle, no?
Llàstima no s'et posessin de cara mentres feien el vol en suspensió.

No envejo les 5 hores d'espera , només la experiencia vivida i el resultat, ésclar.
Que sigui fotofindera o no, això no és el cas.
La teva descripció ha estat un gust.
Tens un hide tipus sidecar? Igual m'animo ( em portaré bé i tindré paciencia).

Enfí, enhorabona i gràcies per compartir aquesta experiència.

PepePenafiel
12/09/2009, 11:31
No sabría muy bien que destacar si la imagen que me encanta, el animalito es precioso y el encuadre te ha quedado una maravilla.
O la descripción de la experiencia vivida, creo sinceramente que es absolutamente indispensable el saber como y porque para ser capaz de paladear mas esta fotografía.
Simplemente enhorabuena, realmente he disfrutado de verla y admirar su historia....(putos bichos dando "el culo" todo el rato, son unos desagradecidos ;) )

CarlosSilvestre
12/09/2009, 13:35
Es, como es hábito en tus fotos, una escrupulosa toma cuyo mayor mérito estriba en la paciencia y conocimientos que hay que tener para conseguirla. Valoro especialmente ese aspecto de la foto. Me divierte y me gusta más la vertiente paisajística de tu obra.

JoanCardona
13/09/2009, 11:39
Fotogràficament no et puc dir res: tu ets un mestre i jo... bono, m'estim més no dir res ;D ;D

No només m'agraden sempre ses teves fotos sinó que, a més, m'encanta que expliquis com i per què ha sortit sa foto: s'altra dia que si suc de taronja amb sucre, avui que si coloques un pal per si s'aturen a descansar...

Enhorabona per ses fotos, ses tècniques i gràcies pes comentaris

imported_admin
13/09/2009, 17:01
suc de poma, Joan [smiley=wink.gif]

PepePenafiel
13/09/2009, 17:17
Si, cuidado porque si pones zumo de naranja te pueden acudir una manada de tigres de bengala ;D ;D ;D ;D ;D