PDA

Ver la versión completa : vistes de la nostre terra



XaviMarques
14/09/2009, 20:08
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3887& g2_serialNumber=2
bueno aqui os dejo una panoramica

se aceptan criticas ;)

1/15s
f10
iso100
18mm

imported_admin
14/09/2009, 23:02
Guapa panoràmica.
Crítiques : a cop de vista, sembla que li falta llum. L'histograma em dona la raó.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3903& g2_serialNumber=2
Tal vegada un pel de brillo i contrast, també.
Jo he fet la prova i em sembla que val la pena probar-ho. La foto ho mereix.

XaviMarques
15/09/2009, 06:07
ok! axi es fara!

PepePenafiel
15/09/2009, 06:31
Preciosa Xavi, me gusta , yo no sé si le falta luz a toda la imagen , el histograma nunca miente pero antes valoraría si a toda la imagen.
Preciosa panorámica, me gusta.

AntoniCladera
15/09/2009, 06:52
Mirant l'histograma, li falten dos passos de llum tranquilament.... a més has de tenir n compte que dels 256 nivells, si dividim l'Histograma en 6 parts, a la darrera s'hi amaguen ni més ni menys la meitat d'aquests 256 nivells(128!!!!) Per això és importantíssim sempre en digital sobrexposar o com diu el llibres d'avui: "derechear el histograma"
Diga'm l'objectiu que empres, ja que a part a la imatge la veig molt desemfocada(a aquesta i a altres) Podria ser causa de la lent que empres, Xavi, tal vegada diafraghmes més del necessari per l'òptica que més...no ho sé.... Veig algunes imatges com a blanes sense contrast....
Envíeme'n una amb més kb(mínim de 300kb a casa, sense llevar-li l'exig (antonicladera@gmail.com) i m'ho mir... ho trob raro...

La compo és xulíssima, m'agrada...tots els elemnts ben col·locats, sense distorbar-se entre ells..,
Diga'm coses

CarlosSilvestre
15/09/2009, 07:35
El histograma es una buena guía para la "exposición correcta", sin embargo hay fotos que ganan con la incorrección. Esta es una de ellas pues creo que la falta de luminosidad transmite mucho mejor el ambiente del ¿amanecer? Posiblemente merecería la pena probar un tratamiento por zonas en la roca derecha.
Me gusta esta imagen.

XaviMarques
15/09/2009, 07:39
hola bon dia ,bonu jo tenc sa meva puta mania que m'agraden ses fotos amb molt de contrast... i sempre me pas :(

be jo empr normalment un objectiu 18-70mm que me va entrar cuant vaig comprar sa camara lo que prest el canviare perque avegades me sembla que me queden desenfocades i me sembla que es per culpa de s'objectiu, ara que me vaix comprar un 10-20mm veix que me queden mes enfocades

lo que alomillor tant de jugar amb es photoshop alomillor la e esgarrada jo :(

Toni cuant arripi a casa ten pasare una,

i merci a tots per ses critiques que es el que ens ajuda a millorar ;)

imported_admin
15/09/2009, 14:10
Crec que Tots veiem que la part de la roca / penya li falta llum. Talvegada però, com proposa en Carlos, la resta de panoràmica es podria deixar amb aquesta llum, encara que sigui un pel baixa.

XaviMarques
15/09/2009, 14:58
efectivament tots deis el mateix i jo tambe o veix ::)
axi que aso es fara! posare mes llum a ses penyes ;)

merci a tots per dirmer es defectes de sa foto

XaviMarques
15/09/2009, 15:11
efectivament tots deis el mateix i jo tambe o veix ::)
axi que aso es fara! posare mes llum a ses penyes ;)

merci a tots per dirmer es defectes de sa foto


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3926& g2_serialNumber=2

JoanCardona
15/09/2009, 15:21
Crec que li 'sobra' s'halo que s'ha creat al voltant de ses roques...

Sa composició m'ha agradat molt. És una bona fotografia

CarlosSilvestre
15/09/2009, 16:05
Vaya con el halo de las narices. ¿Cómo has iluminado las rocas?

AntoniCladera
15/09/2009, 16:44
Xavi......t'has passat....... Et nomenarem-----
"Mister Halo 2009"

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3928& g2_serialNumber=1
;)

Per fer-ho com t'he dit, quan t'acostes a llocs com ses roques has d'anar reduint opacitat amb es pinzell, si no, passa exactament això.... Amb aquesta tècnica i amb moltes...els enemics són els halos... esos malditos halos!!!!!

XaviMarques
15/09/2009, 16:56
jejejejejeje

aishhh
o repetire ara just arripi a casa
que o e fet molt adeveres :(
ja que hora de dinar es per dinar
no per jugar amb es photoshop ;)

XaviMarques
15/09/2009, 18:21
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
mara meva!!!!!

no puc!!! es halos ja i eren a sa foto esta massa massa retocada des de es principi :(

sa foto era molt cencilla no tenia res mes que ses roques i sa torre
i ala a pujar es colors pero amb es truco de mezclador de canales
no amb saturacion

i bonu me va agradar mes ,....


pero ara intentan donar llum a ses roques me queda es p... halo >:(

perque ja i era!!!
:'( :'( :'( :'(


pero weno seguire provan avam que,...

PepePenafiel
15/09/2009, 18:35
:D :D :D Permitidme que lo diga, eso quería decir en mi comentario, pero no me he atrevido. Sabeis que teng....tenía le defecto de subexponer ( en ello estoy), desde que hice la primera lectura de Mellado me dí cuenta de mi tremendo error e intento solucionarlo, pero en la imagen , preciosa imagen,no quería tocar el resto que no fuera las rocas, pero no estaba seguro si formaba parte de mi tendencia a subexponer.
Sois buenos maestros compañeros 8-) 8-)

XaviMarques
17/09/2009, 12:37
bonu finalment le feta amb es potomatix (hdr)
le e millorada un poc pero es una foto que fare daqui un temps...
ja que ara fare vacances mirare de tornari i ferla de nou
pertin de 0

be us deix la foto, encara que ja man dit unes cuantes critiques ;)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3949& g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
17/09/2009, 14:51
Ahora me gusta más la zona rocosa. Quizá esta foto se prestaría a aplicar el sistema propuesto por Toni en el comentario a mi foto de la mezquita de Córdoba. Es decir, fusionar este HDR con la otra imagen y con una máscara de capa descubrir el cielo y el mar.

AntoniCladera
17/09/2009, 15:50
mmmmmmmm!!! quina oloreta que fa!!!!!! Xavi... apoc a poc es fa camí.....

XaviMarques
18/09/2009, 08:13
Ahora me gusta más la zona rocosa. Quizá esta foto se prestaría a aplicar el sistema propuesto por Toni en el comentario a mi foto de la mezquita de Córdoba. Es decir, fusionar este HDR con la otra imagen y con una máscara de capa descubrir el cielo y el mar.

Buno todo se puede provar,.. ;)