PDA

Ver la versión completa : Pregonda nocturna_Teresa



TeresaSantacana
06/10/2009, 06:53
Una altra prova. Creuaré els dits!



https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_itemId=4404

XecGomila
06/10/2009, 13:13
Hola Teresa...... sento dirte que no podem veura sa foto.... per favor, explica els pasos que que segueixes, avam si te podem ajudar.....

.. ara veig que en Carlos Silvestre al post de *SOS*. explica molt clar la manera de pujar sa foto.... Teresa.. torna a intentar.....



per cert... ¿. com va el peu....

salutacions....

TeresaSantacana
06/10/2009, 14:34
ARAAAAAAA! Gràcies a en Carlos que a més de posar-me una vena molt millor que la turmellera que duia (15 dies m'ha dit!!! :(), m'ha mostrat quin era l'error pel qual no pujava.
Xec, gràcies també. Saps una cosa, m'agradaria veure qualcuna de les fotos que ens vas fer quan començar el llarg i toryuós camí de tornada.
Salut,
Teresa


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4405& g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
06/10/2009, 15:03
¡Uuuuf... por fin! A mi también me costó subir la primera foto.
Esta la veo algo oscura , con cierta falta de contraste general y pelín desenfocada (¡como la mayoría de las que hice yo!).
El horizonte demasiado centrado.
Creo que se beneficiaría de un más intenso "repaso" photoshopero (mejorar contraste, iluminar rocas de primer plano, recortar cielo).
Pero bueno...como estabas lesionada.... :-?

TeresaSantacana
06/10/2009, 15:30
Muy bien Carlos, voy a probarlo. Lo que más me duele de recortar cielo es perder una de las cinco estrellas que me salieron. Je, je,...!

CarlosSilvestre
06/10/2009, 16:20
Respuesta poco ortodoxa pero que funciona: ¡Clónalas!!!
(¡uyyyy, como lea esto Toniiiii...!) ;D ;D ;D ;D

XaviMarques
06/10/2009, 18:54
Porfin Teresa!!!!


per cert molt chula sa foto! ;)

BielPons
06/10/2009, 22:17
Hola Teresa, primer desitjar-te que et recuperis prest, en quant a sa foto crec que en Carlos te bastant de raó amb sa critica que fa menys amb lo de fosca, en quant a lo de s´horitzó ho pots aclarir retallant de baix.

XecGomila
07/10/2009, 06:09
Bon dia Teresa.... per corregir l'horitzo.. te raó en Biel, per no perdre una de les 5 estrellas, despres de corregir retalla de la part inferior.

.. de ses fotos que t'agradarien veura, sa veritat es que estan borrosas.... sense adonar-me'n portava l'enfocament manual i ....... pens que tal vegada millor recordar en memoria la teva tornada cap a cotxe, .. no et sembla ?


Salutacions.

TeresaSantacana
07/10/2009, 06:22
Bon dia i gràcies Xec. El record el tindré igualment. Va ser llarg, dolorós però en Carlos i en Jaume me van fer riure tant que me distreien malgrat m'hagués d'eixugar ses llàgrimes de tant riure.
Ara en tenc per deu dies més.

Una abraçada,
Teresa

Us escric un acudit que va contar en Carlos durante la trajectòria de tornada:

"Médico: “ Sr. García tengo dos malas noticias que darle”

Paciente: “Dígamelas . Sabré asumirlas, no quiero que me oculte nada”

Médico: “La primera es que tiene usted un cáncer”

Paciente:” Sabré luchar contra él”

Médico: “La segunda es que tiene Alzheimer”

Paciente: “¡uy…Menos mal que no tengo cáncer!” ;D

AntoniCladera
07/10/2009, 08:48
A la fi Teresa!!!!!! Bona pujada.....
A part dels comentaris que t'han fet, per sa la primera:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Ole.PNG

Salut!!!!
pd.- Por cierto carlos Clonador indomable.....por mi como si clonas el sol y alumbras las rocas con él *;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Un abrazo!!!

TeresaSantacana
07/10/2009, 09:09
Gràcies "mestre"! De ver que era sa primera que feia mínimament bé.
Açò sí, també gràcies a s'altre mestre, en Jaume, que com que estava més aprop m'anava aconsellant.

Ara en tenc per deu dies de no poder tornar-hi, però, malgrat que sa meva filla me va renyar per lo patosa que som i per lo que no hauria de fer a sa meva edat :( , quan vulgueu tornar-hi m'hi apunt. Evdentment sense tant de pes a sa motxilla.

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* a tots i a n'Àngels.

imported_admin
07/10/2009, 09:38
quan vulgueu tornar-hi m'hi apunt. Evdentment sense tant de pes a sa motxilla.



...i unes bones Xiruques !!!

CarlosSilvestre
07/10/2009, 11:08
pd.- Por cierto carlos Clonador indomable.....por mi como si clonas el sol y alumbras las rocas con él * * * *

Pues no es mala idea, no...