PDA

Ver la versión completa : Linies capritxoses sobre el cel....



AntoniCladera
07/10/2009, 08:56
El trípode dins l'aigua....la cámera a 20 cms de l'aigua..... A vegades sembla que no m'estim s'equip fotogràfic....
Perquè? per posar la roca al primer pla per donar profunditat....
Sense comentaris....

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4368& g2_serialNumber=2

salut!! ;)

CarlosSilvestre
07/10/2009, 09:34
Si el equipo no acaba jorobándose y el resultado es este merece la pena. Las líneas celestes...¿UFOS?

AntoniCladera
07/10/2009, 11:59
Las líneas celestes...¿UFOS?
No se me olvido cerrar la exposición y cogí la cámara antes..... el trazo está realizado por el foco de las casa de Pregonda al mover la cámara....que era laúnica luz que incidía en el sensor...per eso no me quedó movida al moverla......

salut!!

CarlosSilvestre
07/10/2009, 12:05
Pues yo sigo viendo a un OVNI con el conductor borracho.

AntoniCladera
07/10/2009, 12:18
Pues yo sigo viendo a un OVNI con el conductor borracho.

Pues si, ibamos borrachos...será eso... era el bús fantasma... ;D ;D ;D ;D

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4484& g2_serialNumber=2

Que const que era la mateixa botella...ehhh!!!! (menys el de la llauna...)

XaviMarques
07/10/2009, 14:26
jajajaja a part de bona foto,.. veix que o vau pasar molt be! ;)

CarlosSilvestre
07/10/2009, 14:57
¡Los marcianos enólicos atacan de nuevo!
Cuando vea Pepe esta foto le van a rechinar los dientes de envidia por no haber "estado ahí". No te preocupes, yo tampoco pude beber birras y me dicen que quedan cervezas para la salida de Noviembre.

XecGomila
08/10/2009, 06:45
Toni.... el contrast de colors son el millor, el color de la arena i el blau del cel... fan que sembli de dia, preciosa.... -- demano... mes que possar l'equip dins l'aigua... ¿. no seria millor donar mes focal..¿



Carlos... el *ovni*... lo vi yo con el trastazo que me di en la vuelta hacia el coche... menos mal que el golpe aparte de ruidoso fue leve..... uuff.. :-/ :-/

CarlosSilvestre
08/10/2009, 07:24
Carlos... el *ovni*... lo vi yo con el trastazo que me di en la vuelta hacia el coche... menos mal que el golpe aparte de ruidoso fue leve..... uuff..

¡Jo, vaya nochecita!

joangomila
08/10/2009, 07:54
Per sort, no havies begut molta cervesa, eh Xec? i no et vas fer mal ni tu ni el teu equip, ara bé sa sota va ser espectacular, i tot per anar darrera el soroll d'un animal que encara no sabem quin era, o potser en Toni Cladera si que ho sap?. El que gairebé podem assegurar és que no era un Triops Cancriformis, jejeje.



Carlos... el *ovni*... lo vi yo con el trastazo que me di en la vuelta hacia el coche... menos mal que el golpe aparte de ruidoso fue leve..... uuff..

¡Jo, vaya nochecita!

AntoniCladera
08/10/2009, 09:11
Toni.... el contrast de colors son el millor, el color de la arena i el blau del cel... fan que sembli de dia, preciosa.... -- demano... mes que possar l'equip dins l'aigua... ¿. no seria millor donar mes focal..¿


Mai, Xec, mai!!! Si dones més focal, perds angle de vista i perds profunditat de camp, les dues coses més importants de la fotografia de paisatge!!!!! La foto està feta amb un 20mm un granangular amb moltíssima PFc, que si el pos més enrera hagués agafat objectes indesijables.....
ho entens?
Altre cosa és emprar un tele mig per fer el que es diu una extracció, que és la fer una part del paisatge, o bé des del sofware de retoc extreure amb l'eina de retallar un part d'aquest paisatge....( d'això darrer no som gens partidari, que consti!!!

XecGomila
08/10/2009, 14:00
ok.. gracies per les clases Toni... ;) graciees